15 грудня 2019 | A A A
В Державній аудиторській службі України діє телефон довіри (044) 485-17-85, також громадяни можуть звернутися до Державної установи «Урядовий контактний центр» за номером 1545
Пошук
«Грудень 2019»
ПнВтСрЧтПтСбНд
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
дата з:
по:
1

...
Головна  » Інформаційний каталог » Громадянам України » Звернення громадян» Інформація щодо стану розгляду звернень громадян Держфінінспекцією України протягом ІІІ кварталу 2013 року версія для друку
Інформація щодо стану розгляду звернень громадян Держфінінспекцією України протягом ІІІ кварталу 2013 року 8 листопада 2013

На виконання Указу Президента України від 07.02.2008  № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» Держфінінспекція України інформує.

Протягом ІІI кварталу 2013 року Держфінінспекція України отримала 239 звернень, з яких 184 надійшло безпосередньо від громадян поштою, 26 – від органів влади, 29 – від інших установ та організацій. З урахуванням колективних звернень до Держфінінспекції України звернувся 391 громадянин.

Найпоширеніші питання, з якими звертаються громадяни, надалі є порушення при оплаті праці, порушення у використанні бюджетних коштів, зловживання посадовими особами органів виконавчої влади та місцевого самоврядування їх службовими повноваженнями, встановлення надбавок та виплата премій, обґрунтованість тарифів на житлово-комунальні послуги.

За результатами розгляду отриманих звернень громадян позитивно вирішено питання, порушені у 5 зверненнях, надіслано на розгляд за належністю іншому органу влади, установі чи організації 108 звернень, надано 52 роз’яснення, 42 звернення повернуто заявникам без розгляду як такі, що не відповідають вимогам ст.ст. 5, 7 та 8 Закону України "Про звернення громадян" або визнані анонімними.

У випадках, коли відповідно до вимог законодавства приймаються рішення щодо відмови громадянам у задоволенні порушених ними питань або звернення направляються за належністю до компетентного органу, заявникам надаються обґрунтовані роз’яснення.

Також триває практика врахування Держфінінспекцією України під час здійснення державного фінансового контролю фактів щодо можливих порушень фінансового законодавства підконтрольними установами, зазначених у зверненнях, які не підлягали розгляду (визнані анонімними або повернуті заявникам відповідно до вимог згаданого Закону).

Забезпечення кваліфікованого, неупередженого і своєчасного розгляду звернень громадян та оперативне вирішення, у межах наданих чинним законодавством повноважень, порушених у них питань і надалі є пріоритетним напрямом роботи Держфінінспекції України та її територіальних органів.