15 грудня 2019 | A A A
В Державній аудиторській службі України діє телефон довіри (044) 485-17-85, також громадяни можуть звернутися до Державної установи «Урядовий контактний центр» за номером 1545
Пошук
«Грудень 2019»
ПнВтСрЧтПтСбНд
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
дата з:
по:
1

...
Головна  » Інформаційний каталог » Громадянам України » Звернення громадян» Інформація щодо стану розгляду звернень громадян Державною фінансовою інспекцією України за 4 квартал 2013 року та за 2013 рік версія для друку
Інформація щодо стану розгляду звернень громадян Державною фінансовою інспекцією України за 4 квартал 2013 року та за 2013 рік 13 сiчня 2014

На виконання доручення Прем'єр-міністра України М.Я.Азарова  від 02.10.2012 № 39541/1/1-12 та п. 3 постанови Кабінету Міністрів України  від 24.09.2008 № 858 "Про затвердження Класифікатора звернень громадян" Державна фінансова інспекція України поінформувала Кабінет Міністрів України  про стан роботи зі зверненнями громадян за 4 квартал 2013 року та за 2013 рік у якій відмічено.

Протягом ІV кварталу 2013 року Держфінінспекція України отримала 279 звернень, з яких 223 надійшло безпосередньо від громадян поштою, 30 – від органів влади, 25 – від інших установ та організацій. З урахуванням колективних звернень до Держфінінспекції  України звернулося 643 громадянина. Із загальної кількості звернень, що надійшли на розгляд на 72 дано роз’яснення, 124 – переслано за належністю.

В цілому за 2013 рік Держфінінспекція України отримала  965 звернень, з яких 749 надійшло безпосередньо від громадян поштою, 129 – від органів влади, 85 – від інших установ та організацій. З урахуванням колективних звернень до Держфінінспекції  України звернулося 2113 громадян.

Станом на 08.01.2014 у стадії розгляду залишається 106 звернень громадян.

Найпоширенішими питаннями, з якими звертаються громадяни і надалі залишаються порушення при оплаті праці, порушення у використанні бюджетних коштів, зловживання посадових осіб органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, встановлення надбавок та виплата премій, обґрунтованість тарифів на житлово-комунальні послуги.

Практика врахування Держфінінспекцією України під час здійснення державного фінансового контролю фактів щодо можливих порушень фінансового законодавства підконтрольними установами, зазначених у зверненнях, які не підлягали розгляду (визнані анонімними або повернуті заявникам відповідно до вимог згаданого Закону) продовжується.