28 вересня 2020 | A A A
В Державній аудиторській службі України діє телефон довіри (044) 425-80-30, також громадяни можуть звернутися до Державної установи «Урядовий контактний центр» за номером 1545 Держаудитслужба повідомляє, що з 19.04.2020 року починають діяти ЗМІНИ до Закону України «Про публічні закупівлі», за якими розширено перелік порушень та збільшено суми штрафів за такі порушення!
Пошук
«Вересень 2020»
ПнВтСрЧтПтСбНд
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
дата з:
по:
1

...
Головна  » Інформаційний каталог » Громадянам України » Звернення громадян» Інформація щодо стану розгляду звернень громадян Державною фінансовою інспекцією України за 4 квартал 2013 року та за 2013 рік версія для друку
Інформація щодо стану розгляду звернень громадян Державною фінансовою інспекцією України за 4 квартал 2013 року та за 2013 рік 13 сiчня 2014

На виконання доручення Прем'єр-міністра України М.Я.Азарова  від 02.10.2012 № 39541/1/1-12 та п. 3 постанови Кабінету Міністрів України  від 24.09.2008 № 858 "Про затвердження Класифікатора звернень громадян" Державна фінансова інспекція України поінформувала Кабінет Міністрів України  про стан роботи зі зверненнями громадян за 4 квартал 2013 року та за 2013 рік у якій відмічено.

Протягом ІV кварталу 2013 року Держфінінспекція України отримала 279 звернень, з яких 223 надійшло безпосередньо від громадян поштою, 30 – від органів влади, 25 – від інших установ та організацій. З урахуванням колективних звернень до Держфінінспекції  України звернулося 643 громадянина. Із загальної кількості звернень, що надійшли на розгляд на 72 дано роз’яснення, 124 – переслано за належністю.

В цілому за 2013 рік Держфінінспекція України отримала  965 звернень, з яких 749 надійшло безпосередньо від громадян поштою, 129 – від органів влади, 85 – від інших установ та організацій. З урахуванням колективних звернень до Держфінінспекції  України звернулося 2113 громадян.

Станом на 08.01.2014 у стадії розгляду залишається 106 звернень громадян.

Найпоширенішими питаннями, з якими звертаються громадяни і надалі залишаються порушення при оплаті праці, порушення у використанні бюджетних коштів, зловживання посадових осіб органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, встановлення надбавок та виплата премій, обґрунтованість тарифів на житлово-комунальні послуги.

Практика врахування Держфінінспекцією України під час здійснення державного фінансового контролю фактів щодо можливих порушень фінансового законодавства підконтрольними установами, зазначених у зверненнях, які не підлягали розгляду (визнані анонімними або повернуті заявникам відповідно до вимог згаданого Закону) продовжується.