15 грудня 2019 | A A A
В Державній аудиторській службі України діє телефон довіри (044) 485-17-85, також громадяни можуть звернутися до Державної установи «Урядовий контактний центр» за номером 1545
Пошук
«Грудень 2019»
ПнВтСрЧтПтСбНд
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
дата з:
по:
1

...
Головна  » Інформаційний каталог » Громадянам України » Звернення громадян» Про організацію роботи зі зверненнями громадян в Держфінінспекції України та її територіальних органах версія для друку
Про організацію роботи зі зверненнями громадян в Держфінінспекції України та її територіальних органах 5 березня 2014

У 2013 році Держфінінспекцією України отримано 965 звернень, а  територіальними органами Держфінінспекції України -  3077 звернень.

Керівництво Держфінінспекції України та підпорядкованих їй територіальних інспекцій відповідно до положень Закону України "Про звернення громадян" та Указу № 109 регулярно проводить особистий прийом громадян у дні та години згідно графіків прийому громадян. Графіки розташовані в приміщеннях інспекцій та оприлюднюються у засобах масової інформації.

З метою більш повної реалізації прав громадян на звернення окремими територіальними органами Держфінінспекції України здійснюються виїзні прийоми громадян на підприємствах, в установах, організаціях та за місцем проживання громадян (в 2013 році керівним складом Держфінінспекції в Черкаській області проведено 21 виїзний прийом громадян).

За результатами розгляду 4042 звернень громадян вирішено позитивно питання, порушені у 673 зверненнях.

Значна увага приділяється керівництвом Держфінінспекції України не допущенню визнання заяв чи скарг необґрунтованими без роз’яснення заявникам порядку оскарження прийнятих за ними рішень.

Продовжується практика врахування питань, порушених в анонімних зверненнях, під час проведення планових контрольних заходів.

Задля підтримки конституційного права на звернення осіб з фізичними вадами, які не можуть переміщатись сходами та оперативного вирішення їх питань, Державна фінансова інспекція в Миколаївській області установила телефонний апарат на адміністративному будинку, який діє протягом робочого дня і інваліди в зручний для них час можуть зателефонувати відповідальній особі інспекції з наданням повідомлення.

Для забезпечення неухильного виконання службовими особами органів Держфінінспекції норм Закону України «Про звернення громадян», упорядкування роботи зі зверненнями громадян, питання щодо розгляду звернень розглядається на колегіях територіальних підрозділів Держфінінспекції, семінарах-нарадах, на економічних навчаннях. У винесених за результатами колегій постановах надається оцінка вказаній роботі інспекції та наголошується на недоліках та упущеннях в роботі.

Питання дотримання законодавства при розгляді звернень громадян постійно знаходиться на контролі у керівництва Держфінінспекції України та досліджується уповноваженим підрозділом Держфінінспекції України при проведенні перевірок (аудитів) діяльності територіальних органів Держфінінспекції України.

Державною фінансовою інспекцією України та її територіальними органами і у подальшому здійснюватимуться дієві заходи щодо покращення роботи з громадянами з метою своєчасного реагування на їх звернення і розв’язання порушених ними питань.