14 жовтня 2019 | A A A
В Державній аудиторській службі України діє телефон довіри (044) 485-17-85, також громадяни можуть звернутися до Державної установи «Урядовий контактний центр» за номером 1545
Пошук
«Жовтень 2019»
ПнВтСрЧтПтСбНд
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
дата з:
по:
1

...
Головна  » Інформаційний каталог » Громадянам України » Звернення громадян» Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян протягом ІІ кварталу 2014 року версія для друку
Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян протягом ІІ кварталу 2014 року 7 липня 2014

На виконання доручення Прем'єр-міністра України М.Я.Азарова від 02.10.2012 № 39541/1/1-12 та п. 3 постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858 "Про затвердження Класифікатора звернень громадян" Державною фінансово інспекцією України підготовлено інформацію про стан роботи зі зверненнями громадян протягом ІІ кварталу 2014 року, яку направлено до Кабінету Міністрів України.

Згідно з вказаною інформацією протягом ІІ кварталу 2014 року Держфінінспекція України отримала 218 звернень, з яких 168 надійшло безпосередньо від громадян поштою, 44 – від органів влади, з яких 20 надійшло через Кабінет Міністрів України та 6 – від інших установ та організацій. З урахуванням колективних звернень до Держфінінспекції України звернулось 585 громадян.

Найпоширенішими питаннями з якими зверталися громадяни у звітному періоді були: праця і заробітна плата; освіта; діяльність місцевих органів виконавчої влади; фінансова та податкова політика.

За результатами розгляду отриманих звернень громадян вирішено позитивно питання порушені у 7 зверненнях, надіслано на розгляд за належністю іншому органу влади, установі чи організації (у т.ч. до територіальних органів Держфінінспекції України) 81 звернення, надано 47 роз’яснень, 4 звернення повернуто заявникам без розгляду як такі, що не відповідають вимогам ст. ст. 5, 7 Закону України "Про звернення громадян".

У випадках коли відповідно до вимог законодавства приймаються рішення щодо відмови громадянам у задоволенні порушених ними питань або звернення направляються за належністю до компетентного органу, заявникам надаються обґрунтовані роз’яснення із повідомленням порядку оскарження прийнятого рішення.

Продовжується практика врахування під час здійснення державного фінансового контролю Держфінінспекцією України та її територіальними органами фактів щодо можливих порушень фінансового законодавства підконтрольними установами, зазначеними у зверненнях, які не підлягали розгляду (визнані анонімними або повернуті заявникам відповідно до вимог зазначеного Закону).

Забезпечення кваліфікованого, неупередженого і своєчасного розгляду звернень громадян та оперативне вирішення, в межах наданих чинним законодавством повноважень, порушених у них питань, і надалі залишається пріоритетним напрямком роботи Держфінінспекції України та її територіальних органів.