14 жовтня 2019 | A A A
В Державній аудиторській службі України діє телефон довіри (044) 485-17-85, також громадяни можуть звернутися до Державної установи «Урядовий контактний центр» за номером 1545
Пошук
«Жовтень 2019»
ПнВтСрЧтПтСбНд
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
дата з:
по:
1

...
Головна  » Інформаційний каталог » Громадянам України » Звернення громадян» Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян протягом ІІІ кварталу 2014 року версія для друку
Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян протягом ІІІ кварталу 2014 року 9 жовтня 2014

На виконання доручення Кабінету Міністрів України від 02.10.2012 № 39541/1/1-12 та п. 3 постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858 "Про затвердження Класифікатора звернень громадян" Державна фінансова інспекція України надає інформацію про стан роботи зі зверненнями громадян протягом IIІ кварталу 2014 року.

Протягом ІІI кварталу 2014 року Держфінінспекція України отримала 243 звернення, з яких 206 надійшло безпосередньо від громадян поштою, 2 – від громадян на особистому прийомі, 4 – через уповноважену особу 30 – від органів влади з яких 4 від Кабінету Міністрів України, 1 – через засоби масової інформації. З урахуванням колективних звернень до Держфінінспекції  України звернулось 387 громадян.

Найпоширенішими питаннями, з якими звертаються громадяни і надалі залишаються порушення при оплаті праці, порушення у використанні бюджетних коштів, зловживання посадових осіб органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, встановлення надбавок та виплата премій, обґрунтованість тарифів на житлово-комунальні послуги.

За результатами розгляду отриманих звернень громадян вирішено позитивно питання порушені у 34 зверненнях, надіслано на розгляд за належністю іншому органу влади, установі чи організації 63 звернення, надано роз’яснення 42 звернення, 33 звернення повернуто заявникам без розгляду як такі, що не відповідають вимогам ст. ст. 5, 7 та 8 Закону України "Про звернення громадян" або визнані анонімними.

У випадках коли відповідно до вимог законодавства приймаються рішення щодо відмови громадянам у задоволенні порушених ними питань або звернення направляються за належністю до компетентного органу, заявникам надаються обґрунтовані роз’яснення.

Продовжується практика врахування Держфінінспекцією України під час здійснення державного фінансового контролю фактів щодо можливих порушень фінансового законодавства підконтрольними установами, зазначених у зверненнях, які не підлягали розгляду (визнані анонімними або повернуті заявникам відповідно до вимог згаданого Закону).

Забезпечення кваліфікованого, неупередженого і своєчасного розгляду звернень громадян та оперативне вирішення, в межах наданих чинним законодавством повноважень, порушених у них питань, і надалі залишається пріоритетним напрямком роботи Держфінінспекції України та її територіальних органів.