15 жовтня 2019 | A A A
В Державній аудиторській службі України діє телефон довіри (044) 485-17-85, також громадяни можуть звернутися до Державної установи «Урядовий контактний центр» за номером 1545
Пошук
«Жовтень 2019»
ПнВтСрЧтПтСбНд
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
дата з:
по:
1

...
Головна  » Інформаційний каталог » Громадянам України » Звернення громадян» Про надання інформації щодо стану розгляду звернень громадян протягом IV кварталу 2014 року та 2014 року версія для друку
Про надання інформації щодо стану розгляду звернень громадян протягом IV кварталу 2014 року та 2014 року 26 грудня 2014

На виконання доручення Кабінету Міністрів України від від 02.10.2012 № 39541/1/1-12 та п. 3 постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858 "Про затвердження Класифікатора звернень громадян" Державна фінансова інспекція України надає інформацію про стан роботи зі зверненнями громадян за 4 квартал 2014 року (додаток 1) та за 2014 рік (додаток 2).

При цьому повідомляємо, що найпоширенішими питаннями, з якими звертаються громадяни і надалі залишаються порушення при оплаті праці, порушення у використанні бюджетних коштів, зловживання посадових осіб органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, встановлення надбавок та виплата премій, обґрунтованість тарифів на житлово-комунальні послуги.

Також продовжується практика врахування Держфінінспекцією України під час здійснення державного фінансового контролю фактів щодо можливих порушень фінансового законодавства підконтрольними установами, зазначених у зверненнях, які не підлягали розгляду (визнані анонімними або повернуті заявникам відповідно до вимог згаданого Закону).

Забезпечення кваліфікованого, неупередженого і своєчасного розгляду звернень громадян та оперативне вирішення, в межах наданих чинним законодавством повноважень, порушених у них питань, і надалі залишається пріоритетним напрямком роботи Держфінінспекції України та її територіальних органів.

 

Додаток 1

ДОВІДКА

 

 

 

 

 щодо роботи із зверненнями громадян,

 

 

 

 

що надійшли

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Звідки надійшли звернення

Кількість звернень

З них

Кількість громадян, що звернулися

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

Від громадян поштою

51

3

0

0

0

0

50

1

0

0

6

7

33

5

0

0

77

Від громадян на особистому прийомі

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

Через уповноважену особу

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

Через органи влади

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

             з них від КМУ

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

Через засоби масової інформації

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

Від інших органів, установ організацій

2

0

0

0

0

0

2

0

0

0

0

0

0

2

0

0

2

Разом

53

3

0

0

0

0

52

1

0

0

6

7

33

7

0

0

79

 

Додаток 2

ДОВІДКА

 

 

 

 

 щодо роботи із зверненнями громадян,

 

 

 

 

що надійшли

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Звідки надійшли звернення

Кількість звернень

З них

Кількість громадян, що звернулися

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

Від громадян поштою

85

8

3

0

2

8

73

4

8

4

23

7

34

7

0

2

162

Від громадян на особистому прийомі

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

Через уповноважену особу

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

Через органи влади

25

3

1

0

0

11

7

5

3

3

18

0

0

1

0

0

31

             з них від КМУ

10

0

1

0

0

3

3

1

2

2

5

0

0

1

0

0

9

Через засоби масової інформації

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

Від інших органів, установ організацій

5

0

2

0

0

2

2

1

1

0

0

0

0

4

0

0

5

Разом

115

11

6

0

2

21

80

10

12

7

41

7

34

12

0

2

198

 

1. Колективних; 2. Повторних; 3. Від героїв, інвалідів ВВВ; 4. Від ветеранів війни та праці, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки; 5. Пропозиції; 6. Заяви, клопотання; 7. Скарги; 8. Вирішено позитивно; 9. Відмовлено у задоволенні; 10. Дано роз'яснення; 11. Звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України "Про звернення громадян"; 12. Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України "Про звернення громадян"; 13. Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України "Про звернення громадян»; 14. Розглянуто, надано відповідь з порушенням термінів; 15. У стадії розгляду.