14 жовтня 2019 | A A A
В Державній аудиторській службі України діє телефон довіри (044) 485-17-85, також громадяни можуть звернутися до Державної установи «Урядовий контактний центр» за номером 1545
Пошук
«Жовтень 2019»
ПнВтСрЧтПтСбНд
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
дата з:
по:
1

...
Головна  » Інформаційний каталог » Громадянам України » Звернення громадян» Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян протягом І кварталу 2015 року версія для друку
Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян протягом І кварталу 2015 року 21 квiтня 2015

На виконання доручення Кабінету Міністрів України від від 02.10.2012 № 39541/1/1-12 та п. З постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858 "Про затвердження Класифікатора звернень громадян" Державна фінансова Інспекція України надає Інформацію про стан роботи зі зверненнями громадян за 1 квартал 2015 року.

При цьому повідомляємо, що найпоширенішими питаннями, з якими звертаються громадяни і надалі залишаються зловживання посадових- осіб органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, порушення в діяльності закладів освіти, питання соціального захисту та виплати пенсій, порушення при оплаті праці, питання охорони здоров'я, порушення у використанні бюджетних коштів, встановлення надбавок та виплата премій, обґрунтованість тарифів на житлово-комунальні послуги.

Також продовжується практика врахування Держфінінспекцією України під час здійснення державного фінансового контролю фактів щодо можливих порушень фінансового законодавства підконтрольними установами, зазначених у зверненнях, які не підлягали розгляду (визнані анонімними або повернуті заявникам відповідно до вимог згаданого Закону).

Забезпечення кваліфікованого, неупередженого і своєчасного розгляду звернень громадян та оперативне вирішення, в межах наданих чинним законодавством повноважень, порушених у них питань, і надалі залишається пріоритетним напрямком роботи Держфінінспекції України та її територіальних органів.

 

 

ДОВІДКА

 

 

 

 

 

 щодо роботи із зверненнями громадян,

 

 

 

 

 

що надійшли

 

 

 

 

 

 

за період з

01.01.2015

по

31.03.2015

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Звідки надійшли звернення

Кількість звернень

З них

Кількість громадян, що звернулися

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

1

Від громадян поштою

159

10

20

0

0

11

88

60

59

14

24

5

29

14

0

14

257

2

Від громадян на особистому прийомі

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

3

Через уповноважену особу

1

0

0

0

0

0

1

0

0

0

0

0

0

0

0

0

1

4

Через органи влади

33

1

2

0

0

5

20

8

17

3

2

0

4

0

0

7

43

5

             з них від КМУ

16

1

0

0

0

2

10

4

9

0

1

0

3

0

0

73

26

6

Через засоби масової інформації

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

7

Від інших органів, установ організацій

7

0

0

0

0

2

1

4

4

1

0

0

0

0

0

2

7

 

Разом

200

9

21

0

0

18

110

72

80

18

26

5

33

14

0

23

308

 

1. Колективних; 2. Повторних; 3. Від героїв, інвалідів ВВВ; 4. Від ветеранів війни та праці, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки; 5. Пропозиції; 6. Заяви, клопотання; 7. Скарги; 8. Вирішено позитивно; 9. Відмовлено у задоволенні; 10. Дано роз'яснення; 11. Звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України "Про звернення громадян"; 12. Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України "Про звернення громадян"; 13. Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України "Про звернення громадян»; 14. Розглянуто, надано відповідь з порушенням термінів; 15. У стадії розгляду.