22 лютого 2020 | A A A
В Державній аудиторській службі України діє телефон довіри (044) 425-80-30, також громадяни можуть звернутися до Державної установи «Урядовий контактний центр» за номером 1545 Держаудитслужба повідомляє, що з 19.04.2020 року починають діяти ЗМІНИ до Закону України «Про публічні закупівлі», за якими розширено перелік порушень та збільшено суми штрафів за такі порушення!
Пошук
«Лютий 2020»
ПнВтСрЧтПтСбНд
12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829
дата з:
по:
1

...
Головна  » Інформаційний каталог » Громадянам України » Звернення громадян» Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян протягом І кварталу 2015 року версія для друку
Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян протягом І кварталу 2015 року 21 квiтня 2015

На виконання доручення Кабінету Міністрів України від від 02.10.2012 № 39541/1/1-12 та п. З постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858 "Про затвердження Класифікатора звернень громадян" Державна фінансова Інспекція України надає Інформацію про стан роботи зі зверненнями громадян за 1 квартал 2015 року.

При цьому повідомляємо, що найпоширенішими питаннями, з якими звертаються громадяни і надалі залишаються зловживання посадових- осіб органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, порушення в діяльності закладів освіти, питання соціального захисту та виплати пенсій, порушення при оплаті праці, питання охорони здоров'я, порушення у використанні бюджетних коштів, встановлення надбавок та виплата премій, обґрунтованість тарифів на житлово-комунальні послуги.

Також продовжується практика врахування Держфінінспекцією України під час здійснення державного фінансового контролю фактів щодо можливих порушень фінансового законодавства підконтрольними установами, зазначених у зверненнях, які не підлягали розгляду (визнані анонімними або повернуті заявникам відповідно до вимог згаданого Закону).

Забезпечення кваліфікованого, неупередженого і своєчасного розгляду звернень громадян та оперативне вирішення, в межах наданих чинним законодавством повноважень, порушених у них питань, і надалі залишається пріоритетним напрямком роботи Держфінінспекції України та її територіальних органів.

 

 

ДОВІДКА

 

 

 

 

 

 щодо роботи із зверненнями громадян,

 

 

 

 

 

що надійшли

 

 

 

 

 

 

за період з

01.01.2015

по

31.03.2015

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Звідки надійшли звернення

Кількість звернень

З них

Кількість громадян, що звернулися

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

1

Від громадян поштою

159

10

20

0

0

11

88

60

59

14

24

5

29

14

0

14

257

2

Від громадян на особистому прийомі

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

3

Через уповноважену особу

1

0

0

0

0

0

1

0

0

0

0

0

0

0

0

0

1

4

Через органи влади

33

1

2

0

0

5

20

8

17

3

2

0

4

0

0

7

43

5

             з них від КМУ

16

1

0

0

0

2

10

4

9

0

1

0

3

0

0

73

26

6

Через засоби масової інформації

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

7

Від інших органів, установ організацій

7

0

0

0

0

2

1

4

4

1

0

0

0

0

0

2

7

 

Разом

200

9

21

0

0

18

110

72

80

18

26

5

33

14

0

23

308

 

1. Колективних; 2. Повторних; 3. Від героїв, інвалідів ВВВ; 4. Від ветеранів війни та праці, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки; 5. Пропозиції; 6. Заяви, клопотання; 7. Скарги; 8. Вирішено позитивно; 9. Відмовлено у задоволенні; 10. Дано роз'яснення; 11. Звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України "Про звернення громадян"; 12. Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України "Про звернення громадян"; 13. Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України "Про звернення громадян»; 14. Розглянуто, надано відповідь з порушенням термінів; 15. У стадії розгляду.