28 травня 2020 | A A A
В Державній аудиторській службі України діє телефон довіри (044) 425-80-30, також громадяни можуть звернутися до Державної установи «Урядовий контактний центр» за номером 1545 Держаудитслужба повідомляє, що з 19.04.2020 року починають діяти ЗМІНИ до Закону України «Про публічні закупівлі», за якими розширено перелік порушень та збільшено суми штрафів за такі порушення!
Пошук
«Травень 2020»
ПнВтСрЧтПтСбНд
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
дата з:
по:
1

...
Головна  » Інформаційний каталог » Громадянам України » Звернення громадян» Інформація щодо стану розгляду звернень громадян Держфінінспекцією України протягом ІІІ кварталу 2015 року версія для друку
Інформація щодо стану розгляду звернень громадян Держфінінспекцією України протягом ІІІ кварталу 2015 року 12 жовтня 2015

На виконання доручення Кабінету Міністрів України від від 02.10.2012 № 39541/1/1-12 та п. 3 постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858 "Про затвердження Класифікатора звернень громадян" Державна фінансова інспекція України інформує про стан роботи зі зверненнями громадян за ІІІ квартал 2015 року за встановленими формами.

При цьому повідомляємо, що найпоширенішими питаннями, з якими звертаються громадяни, і надалі залишаються діяльність центральних органів виконавчої влади, порушення в діяльності закладів освіти, питання охорони здоров’я, діяльність органів місцевого самоврядування, діяльність місцевих органів виконавчої влади, зловживання посадових осіб органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, питання соціального захисту та виплати пенсій, порушення при оплаті праці, порушення у використанні бюджетних коштів, установлення надбавок та виплата премій.

Також триває практика врахування Держфінінспекцією під час здійснення державного фінансового контролю фактів щодо можливих порушень фінансового законодавства підконтрольними установами, зазначених у зверненнях, які не підлягали розгляду (визнані анонімними або повернуті заявникам відповідно до вимог згаданого Закону).

Забезпечення кваліфікованого, неупередженого і своєчасного розгляду звернень громадян та оперативне вирішення в межах наданих чинним законодавством повноважень, порушених у них питань і надалі є пріоритетним напрямом роботи Держфінінспекції та її територіальних органів.

 

Кількість звернень

З них

Кількість громадян, що звернулися

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

139

4

3

1

0

3

10

9

18

6

2

2

12

1

6

18

0

0

0

27

12

2

0

0

3

215

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

2

0

0

0

0

0

0

0

0

1

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

1

0

17

32

2

2

0

1

0

2

0

0

0

0

0

2

0

0

14

0

0

0

5

3

0

0

1

0

36

10

1

0

0

0

0

2

0

0

0

0

0

0

0

0

3

0

0

0

3

0

0

0

1

0

12

2

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

1

0

0

1

0

2

6

1

2

0

0

0

1

0

0

0

0

0

1

0

0

0

0

0

0

1

0

0

0

0

0

6

181

7

7

1

1

3

13

9

18

7

2

2

15

1

6

32

0

0

0

33

16

2

0

3

3

276