28 травня 2020 | A A A
В Державній аудиторській службі України діє телефон довіри (044) 425-80-30, також громадяни можуть звернутися до Державної установи «Урядовий контактний центр» за номером 1545 Держаудитслужба повідомляє, що з 19.04.2020 року починають діяти ЗМІНИ до Закону України «Про публічні закупівлі», за якими розширено перелік порушень та збільшено суми штрафів за такі порушення!
Пошук
«Травень 2020»
ПнВтСрЧтПтСбНд
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
дата з:
по:
1

...
Головна  » Інформаційний каталог » Громадянам України » Звернення громадян» Інформація щодо стану розгляду звернень громадян Держфінінспекцією України протягом ІІ кварталу 2015 року версія для друку
Інформація щодо стану розгляду звернень громадян Держфінінспекцією України протягом ІІ кварталу 2015 року 20 липня 2015

На виконання доручення Кабінету Міністрів України від  від 02.10.2012 № 39541/1/1-12 та п. 3 постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858 "Про затвердження Класифікатора звернень громадян" Державна фінансова інспекція України інформує про стан роботи зі зверненнями громадян за ІІ квартал 2015 року.

При цьому повідомляємо, що найпоширенішими питаннями, з якими звертаються громадяни і надалі залишаються порушення в діяльності закладів освіти, діяльність центральних органів виконавчої влади, діяльність органів місцевого самоврядування, діяльність місцевих органів виконавчої влади  зловживання посадових осіб органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, питання соціального захисту та виплати пенсій, порушення при оплаті праці, питання охорони здоров’я, порушення у використанні бюджетних коштів, встановлення надбавок та виплата премій, обґрунтованість тарифів на житлово-комунальні послуги.

Також продовжується практика врахування Держфінінспекцією України під час здійснення державного фінансового контролю фактів щодо можливих порушень фінансового законодавства підконтрольними установами, зазначених у зверненнях, які не підлягали розгляду (визнані анонімними або повернуті заявникам відповідно до вимог згаданого Закону).

Забезпечення кваліфікованого, неупередженого і своєчасного розгляду звернень громадян та оперативне вирішення, в межах наданих чинним законодавством повноважень, порушених у них питань, і надалі залишається пріоритетним напрямком роботи Держфінінспекції України та її територіальних органів.

 

Звідки надійшли звернення

Кількість звернень

З них

Кількість громадян, що звернулися

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

1

Від громадян поштою

171

17

11

0

6

27

87

57

62

15

63

2

9

11

0

9

227

2

Від громадян на особистому прийомі

2

0

0

0

0

0

1

1

0

0

1

0

0

0

0

1

2

3

Через уповноважену особу

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

4

Через органи влади

45

3

3

0

5

9

29

7

27

1

8

1

2

2

0

4

45

5

             з них від КМУ

17

2

1

0

1

3

9

5

11

0

5

0

0

0

0

1

18

6

Через засоби масової інформації

3

0

1

0

0

3

0

0

0

1

0

0

1

1

0

0

3

7

Від інших органів, установ організацій

13

1

2

0

0

2

0

11

6

1

5

0

0

0

0

1

20

 

Разом

234

21

17

0

11

41

117

76

95

18

77

3

12

14

0

15

297