20 вересня 2018 | A A A
Пошук
«Вересень 2018»
ПнВтСрЧтПтСбНд
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
дата з:
по:
1

...
Головна  » Новини» Державний фінансовий аудит діяльності державного підприємства «Спортивний комплекс «Атлет» версія для друку
Державний фінансовий аудит діяльності державного підприємства «Спортивний комплекс «Атлет» 11 вересня 2018  |  Прес-служба Державної аудиторської служби України

Департамент контролю у галузі освіти, науки, спорту та інформації Держаудитслужби відповідно до пункту 2.2 Плану заходів державного фінансового контролю на ІІ квартал 2018 року провели державний фінансовий аудит діяльності державного підприємства «Спортивний комплекс «Атлет» за період з 01.01.2015 по 01.05.2018.

Результати аудиту засвідчили наявність низки проблем в діяльності підприємства, які перешкоджають їх розвитку та ефективній діяльності.

Зокрема, відсутність стратегічних планів розвитку Спорткомплексу «Атлет», розроблення яких передбачено статтею 6 Закону України «Про управління об’єктів державної власності», не забезпечує єдиної та послідовної політики органу управління, спрямованої на розвиток Підприємства.

Крім цього негативними є дії Мінмолодьспорту в частині поділу цілісного майнового комплексу, розташованого в м. Києві в провулку Лабораторному, 7А, між ДП «Спорткомплексом «Атлет» та ДП «Національний спортивний комплекс «Олімпійський». Оскільки останній має значні борги перед іншими юридичними особами і частина його майна та рахунків перебувають під арештом, що створює ризики втрати державних активів та призводить до додаткових витрат іншого балансоутримувача, яких наразі встановлено на суму 631,9 тис. гривень

Також гальмівним чинником є передача Міністерством Спорткомплексу «Атлет» будівель в м. Вінниця без наявної технічної документації, що ускладнює оформлення права користування земельною ділянкою та відповідно його використання, а також земельної ділянки в с. Гореничі Київської області, із розташованим на ній заставним майном іншої юридичної особи, що значно зменшує інвестиційну привабливість об’єкта для будівництва спортивного комплексу та призводить до додаткових витрат на охорону (966,0 тис. грн) та амортизацію будівель (180,2 тис. грн), збільшуючи при цьому собівартість наданих послуг та зменшуючи прибутковість.

Відсутність ініціативи Мінмолодьспорту щодо винайдення механізмів та джерел повернення безвідсоткової позики, взятої під гарантії Уряду для фінансування робіт з капітального ремонту спортивної споруди, перед уповноваженими органами, створює ризики банкрутства державного підприємства або втрати державного майна, позаяк власними коштами ДП «Спорткомплекс «Атлет» борги на суму 43,8 млн грн повернути не в змозі.

Брак управлінських рішень з боку Міністерства щодо оптимального завантаження локацій Спорткомплексу для проведенням спортивних заходів не сприяє інтенсивному використанню наявних площ та збільшенню доходів. Позаяк доходи Спорткомплексу «Атлет», отримані за основним видом діяльності при наданих послугах з експлуатації споруд для проведення спортивних заходів, становлять лише третину від загальної суми доходів.

А недостатність заходів задля погашення орендарем боргових зобов’язань призвела до відволікання власних обігових коштів Підприємства на суму 403,7 тис. грн та недоотримання доходів від оренди на 626,5 тис. гривень.