17 червня 2019 | A A A
В Державній аудиторській службі України діє телефон довіри (044) 485-17-85, також громадяни можуть звернутися до Державної установи «Урядовий контактний центр» за номером 1545
Пошук

...
Головна  » Результати діяльності » Аналітичні звіти  » 2008 » січень - березень» ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ версія для друку
ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ 14 травня 2008

 

ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ

 

(сума - тис. грн.)

Показники

Виявлено

Усунуто

І квартал 2007  року

І квартал 2008  року

І квартал 2007  року

І квартал 2008  року

1. Незаконні і не за цільовим призначенням проведені витрати, недостачі (розкрадання) коштів і матеріальних цінностей

 

 

 

 

- кількість підприємств, установ і організацій

94

96

Х

Х

- на суму

8680,9

5976,6

2841,3

7436,4

в тому числі бюджетних ресурсів

7004,8

5608,8

2146,1

7123,7

з них  державного бюджету

443,2

1128,5

Х

Х

2. В тому числі недостачі (розкрадання) коштів і матеріальних цінностей в бюджетних установах

 

 

 

 

- кількість установ і організацій

15

16

Х

Х

- на суму

24

14,7

3,8

18,3

3. Недоотримано фінансових ресурсів

2798

226,8

694

552,1

в тому числі  бюджетом

836,3

94,8

655,4

298,2

4. Фінансові порушення, що не призвели до втрат ресурсів:

з них

 

44142,7

 

103246,1

 

20299,9

 

108583,2

- заниження в обліку вартості активів та їх лишки

29713

90947,3

15736,6

92703,9

 

З перевірених протягом І кварталу 2008 року 113 об’єктів різних форм власності незаконні, нецільові витрати, а також недостачі коштів і матеріальних цінностей виявлено на 96 підприємствах, в установах і організаціях на загальну суму майже 6 млн грн., в тому числі бюджетних ресурсів – на 5,6 млн грн., з яких 1,1 млн грн. (20,1 %) – кошти державного бюджету.

Крім того, виявлено недоотримані бюджетами всіх рівнів, бюджетними установами і організаціями, підприємствами всіх форм власності фінансові ресурси на загальну суму 226,8 тис. грн., в тому числі бюджетами – на 94,8 тис. гривень.

Фінансові порушення, що не призвели до втрат фінансових і матеріальних ресурсів, виявлено на 88 об’єктах на суму 103,2 млн грн., з яких: заниження в обліку вартості активів та невзяття їх на баланс на суму 90,9 млн грн.; завищення потреби в бюджетних коштах, яку не профінансовано - на 1,1 млн грн.; оплата за державні кошти вартості товарів, робіт і послуг без проведення процедури закупівлі – на 2,2  млн грн. тощо.

Серед порушень фінансово-бюджетної дисципліни найбільш поширеними є:

Порушення законодавства з оплати праці, штатної дисципліни:

Управлінням освіти виконавчого комітету Нетішинської міської ради на особові зарплатні рахунки працівників за фактично невідпрацьований ними час, а в окремих випадках - на вкладні рахунки непрацюючих безпідставно зараховано загалом 55,9 тис. гривень.

Головним управлінням земельних ресурсів у Хмельницькій області Державного агентства земельних ресурсів при відсутності власного приміщення до штатного розпису введено посаду сторожа, на утримання якого безпідставно витрачено 15,2 тис. гривень.

Хмельницькою обласною психіатричною лікарнею № 1 при розрахунку відпускних працівникам розмір винагороди за підсумками роботи за рік включено в повному обсязі, а не пропорційно відпрацьованому часу, в результаті чого зайво витрачено 13,8 тис. грн. Трьох посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності. Про результати ревізії поінформовано Прокуратуру Ярмолинецького району.

Порушення при здійсненні відрахувань до державних цільових фондів:

Відділом освіти Городоцької районної державної адміністрації нараховано та сплачено страхові внески по загальнообов’язковому державному пенсійному страхуванню на компенсаційні виплати звільнених працівників, в результаті чого зайво витрачено 75,9 тис. грн. Двох посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності. Матеріали ревізії передано до Прокуратури Городоцького району.

Зайве виділення (отримання) бюджетних коштів внаслідок завищення розрахунків:

Районним управлінням агропромислового розвитку Білогірської районної державної адміністрації Міністерства аграрної політики незаконно виплачено ТОВ ІВК „Рідний край” дотацію за приріст поголів’я корів молочного напряму продуктивності в сумі 951 тис. грн., при тому, що в Товаристві по обліку поголів’я корів молочного напряму не рахувалось, господарської діяльності з вирощування корів молочного напряму Товариство не здійснювало. Аналогічно, незаконно виплачено компенсації за посіви ярих та озимих культур ФГ „Сімйорка” на суму 32 тис. грн., при тому, що по обліку за господарством на час подання заявок більше як півроку рахувалась заборгованість по сплаті платежів до бюджету та державних цільових фондів. Двох посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності. Матеріали ревізії передано до Прокуратури Білогірського району.

Чемеровецькою центральною районною лікарнею внаслідок включення до кошторису видатків, не підтверджених економічно обґрунтованими розрахунками, завищено потребу в бюджетних асигнуваннях, яку профінансовано, на загальну суму 187,1 тис. грн. Чотирьох посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності. Матеріали ревізії передано до Чемеровецького РВ УМВСУ у Хмельницький області.

Зайва оплата за виконані роботи внаслідок завищення їх вартості чи обсягів:

Управлінням житлово-комунального господарства Хмельницької міської ради зайво сплачено 144,9 тис. грн. внаслідок завищення підрядником (ТОВ фірма „ЖЕК № 1”) обсягів та вартості виконаних робіт з капітального ремонту та відновлення дитячих і спортивних майданчиків, а також підрядником КП „Хмельницькбудзамовник” – робіт з реконструкції вул. Проскурівської. 

Комунальним підприємством „Славутське житлово-комунальне об’єднання” внаслідок завищення трьома підрядними організаціями обсягів та вартості виконаних ремонтно-будівельних робіт з капітального ремонту покрівель житлових будинків зайво сплачено 82,5 тис. гривень.

Госпрозрахунковим підприємством „Комунальник” Новоушицької селищної ради внаслідок завищення підрядними організаціями обсягів та вартості виконаних робіт з ремонту, утримання доріг та реконструкції вуличного освітлення зайво витрачено 72,5 тис. грн. Двох посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності. Про результати ревізії поінформовано Прокуратуру Новоушицького району.

Комунальним підприємством „Ізяславтепломережа” внаслідок завищення підрядною організацією обсягів виконаних робіт з реконструкції котелень та мереж теплопостачання зайво сплачено за рахунок коштів державного бюджету 48,4 тис. грн. Під час ревізії порушення усунуто шляхом виконання підрядником повного обсягу робіт. Двох посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності. Про результати ревізії поінформовано Прокуратуру району.  

Управлінням освіти виконавчого комітету Нетішинської міської ради внаслідок завищення підрядними організаціями вартості виконаних робіт з капітальному ремонту даху та обслуговування і поточного ремонту внутрішніх мереж і обладнання зайво сплачено 45,1 тис. гривень.

Полонською житлово-комунальною конторою внаслідок завищення підрядними організаціями обсягів та вартості виконаних робіт з капітального ремонту зайво сплачено коштів на загальну суму 32,2 тис. грн. Чотирьох посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності.

Незаконне списання коштів:

Виконавчим комітетом Хмельницької міської ради списано на видатки кошти в сумі 280 тис. грн., перераховані КП „Хмельницькводоканал” за роботи з капітального ремонту забірного вузла каналізаційного колектора, фактичне виконання яких документально не підтверджено.

Державним історико-культурним заповідником „Самчики” Управління культури, туризму і курортів Хмельницької обласної державної адміністрації списано на видатки 115,5 тис. грн., перераховані підряднику ПП „Євробілдінг” за фактично не виконані ним протиаварійні роботи на об’єкті „Китайський будинок”. Двох посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності. Матеріали ревізії передано до Старокостянтинівської міжрайонної прокуратури.

Нецільове витрачання бюджетних коштів:

Виконавчим комітетом Хмельницької міської ради за рахунок коштів місцевого бюджету, передбачених на профілактику правопорушень та злочинності на території м. Хмельницького, забезпечення пожежної безпеки об’єктів усіх форм власності, розвитку інфраструктури підрозділів пожежної охорони, а також покращення матеріально-побутових, санітарних умов утримання ув’язнених, забезпечення виховної роботи в слідчому ізоляторі, проведено видатки на поточне утримання Хмельницького МВ УМВС, Хмельницького МУ ГУ МНС та Хмельницького слідчого ізолятора УДДУПВП, на загальну суму 428,3 тис. грн. Трьох посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності. Матеріали ревізії передано до Управління МВС в Хмельницькій області та Прокуратури області. За результатами ревізії застосовано фінансову санкцію у вигляді зупинення операцій з бюджетними коштами та ініційовано застосування фінансової санкції щодо зменшення бюджетних асигнувань на суму коштів, використаних не за цільовим призначенням.

Управлінням освіти виконавчого комітету Нетішинської міської ради за рахунок асигнувань, передбачених на придбання обладнання і предметів довгострокового користування в сумі 185 тис. грн., оплачено роботи з капітального ремонту. Одну посадову особу притягнуто до адміністративної відповідальності. За наслідками ревізії прийнято розпорядження про зупинення операцій з бюджетними коштами та направлено вимоги щодо зменшення бюджетних асигнувань. Матеріали ревізії передано до УМВС України в Хмельницькій області.

Чемеровецькою центральною районною лікарнею бюджетні кошти в сумі 14 тис. грн., передбачені на проведення капітального ремонту об’єктів, фактично використано на утримання транспортних засобів.

Заниження в обліку вартості активів:

Красилівською житлово-експлуатаційною конторою за наявності державних актів на право користування земельними ділянками в обліку не відображено вартість земельних ділянок площею 37,4 га, внаслідок чого вартість активів занижено на 22,3 млн грн. Чотирьох посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності. Матеріали ревізії передано до Прокуратури Красилівського району.

Управлінням житлово-комунального господарства Хмельницької міської ради при наявності відповідних документів не віднесено вартість виконаних робіт на збільшення вартості необоротних активів, внаслідок чого її занижено на 3,5 млн гривень.

Завищення сум понесених витрат:

Локомотивним депо Шепетівка Державного територіально-галузевого об’єднання „Південно-Західна залізниця” нараховано амортизацію на тепловози, які знаходяться в очікуванні ремонту (перебувають на консервації), в результаті чого виробничі витрати завищено на 938,6 тис. грн. Двох посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності. Матеріали ревізії передано до Хмельницької транспортної прокуратури.

Недостачі коштів:

У Кредитній спілці „Промінь” встановлено недостачу готівки в касі на загальну суму 213,1 тис. грн. Одну посадову особу притягнуто до адміністративної відповідальності.

Отримання доходів від неліцензійної діяльності:

Красилівською центральною районною лікарнею при відсутності відповідної ліцензії отримано доходи від надання послуг з медогляду та зубопротезування в сумі 412,5 тис. грн. Двох посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності. Матеріали ревізії передано до Прокуратури Красилівського району.

Порушення вимог тендерного законодавства:

Комунальним підприємством „Хмельницькводоканал” Управління житлово-комунального господарства Хмельницької міської ради без застосування тендерних процедур придбано обладнання (електронасос) на суму 400 тис. гривень.

Управлінням житлово-комунального господарства Хмельницької міської ради без проведення тендерних процедур проведено оплату за виконання робіт з капітального ремонту оздоровчої бази „Чайка” на загальну суму 200 тис. гривень.

У межах прав і наданих державою повноважень державною контрольно-ревізійною службою вжито відповідні заходи, в результаті яких у січні-березні поточного року забезпечено відшкодування і поновлення незаконних, нецільових витрат та недостач на суму 7,4 млн грн. та додаткове надходження фінансових ресурсів до бюджетів, бюджетних установ, організацій і підприємств на загальну суму 552,1 тис. гривень.

Усунення порушень, що не призвели до втрат фінансових і матеріальних ресурсів, забезпечено в розмірі 108,6 млн грн. Зокрема, на 92,7 млн грн. поновлено в обліку вартість активів та оприбутковано їх лишків; на 374 тис. грн. попереджено незаконних видатків шляхом зменшення в обліку завищеної кредиторської заборгованості; зменшено бюджетних призначень/асигнувань - на 7,5 млн гривень.

З метою вжиття відповідних заходів до порушників фінансової дисципліни до правоохоронних органів в січні - березні 2008 року передано 49 ревізійних матеріалів.

За порушення фінансової дисципліни органами ДКРС до адміністративної відповідальності притягнуто 187 посадових осіб, направлено до суду 15 протоколів про адміністративне порушення бюджетного законодавства (ст. 164-12 КупАП) та 18 протоколів за порушення законодавства про здійснення закупівлі товарів, робіт та послуг за державні кошти (ст. 164-14 КУпАП). Загальна сума накладених адміністративних стягнень склала 25,6 тис. грн., з урахуванням попередніх періодів фактично сплачено 21,1 тис. гривень.

За результатами проведених контрольних заходів органами ДКРС застосовано фінансові санкції до порушників фінансово-бюджетної дисципліни: у 4 випадках призупинено бюджетні асигнування, у 41 - зупинено операції з бюджетними коштами та 18 розпорядникам зменшено бюджетні призначення/асигнування на загальну суму майже 4,4 млн гривень.

До дисциплінарної та матеріальної відповідальності в звітному періоді притягнуто 79 посадових осіб, з яких 2 - звільнено із займаних посад.

За результатами ревізій та перевірок, якими виявлені порушення чинного законодавства, прийнято 150 постанов, рішень та наказів.

 

Показники

І квартал 2007  року

І квартал 2008  року

5. Кількість кримінальних справ, порушених за матеріалами ревізій та перевірок

1

8

6. Передано ревізійних матеріалів на розгляд правоохоронним органам (кількість)

53

49

7. Притягнуто до адміністративної відповідальності  (ст. 164-2, 166-6 КУпАП) всього (осіб)

95

187

- крім того, складено протоколів про адміністративне порушення бюджетного законодавства (ст. 164-12 КУпАП)

5

15

- загальна сума накладених адміністративних штрафів, тис. грн.

13,8

25,6

8. Притягнуто до дисциплінарної, матеріальної відповідальності

27

79

в тому числі звільнено із займаних посад

2

2