6 серпня 2020 | A A A
В Державній аудиторській службі України діє телефон довіри (044) 425-80-30, також громадяни можуть звернутися до Державної установи «Урядовий контактний центр» за номером 1545 Держаудитслужба повідомляє, що з 19.04.2020 року починають діяти ЗМІНИ до Закону України «Про публічні закупівлі», за якими розширено перелік порушень та збільшено суми штрафів за такі порушення!
Пошук
«Серпень 2020»
ПнВтСрЧтПтСбНд
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
дата з:
по:
1

...
Головна  » Інформаційний каталог » Громадянам України » Звернення громадян» ПОРЯДОК ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН версія для друку
ПОРЯДОК ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН 20 листопада 2009

 

Шановні відвідувачі сайту!

 

 

Усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, які зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк (ст.40 Конституції України). Особи, які не є громадянами України і законно знаходяться на її території, мають також право на подання звернення, як і громадяни України, якщо інше не передбачено міжнародними договорами.

 

Питання практичної реалізації громадянами України наданого їм права на звернення регулює Закон України “Про звернення громадян”.

Під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.

Пропозиція (зауваження) – це таке звернення громадян, де висловлюються порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, службових осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, вдосконалення правової основи державного і громадського життя, соціально-культурної та інших сфер діяльності держави і суспільства.  

 

Заява (клопотання) - звернення громадян із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією та чинним законодавством їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки в діяльності підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, службових осіб, а також висловлення думки щодо поліпшення їх діяльності  Клопотання - письмове звернення з проханням про визнання за особою відповідного статусу, прав чи свобод тощо.

Скарга - звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями (бездіяльністю), рішеннями державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян, службових осіб.

 

Звернення адресуються органам державної влади і місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форм власності, об'єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань (ст. 5 Закону України "Про звернення громадян").

 

Вирішення питань, зазначених у зверненнях, здійснюється органами ДКРС в межах компетенції служби.

 

Компетенцію органів ДКРС визначено ст. 2 Закону України "Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні", згідно якої головним завданням державної контрольно-ревізійної служби є здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяття зобов'язань, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку  і фінансової звітності в міністерствах та інших  органах  виконавчої  влади, в державних фондах, у бюджетних установах і у суб'єктів господарювання державного сектору економіки, а також на підприємствах і в організаціях, які отримують (отримували в періоді, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів та державних фондів або використовують (використовували у періоді, який перевіряється) державне чи комунальне майно (далі - підконтрольні установи), виконанням місцевих бюджетів, розроблення пропозицій щодо усунення виявлених недоліків і порушень та запобігання їм у подальшому.

 

Якщо питання, порушені в одержаному органами державної влади, місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності, об'єднаннями громадян або посадовими особами зверненні, не входять до їх повноважень, воно в термін не більше п'яти днів пересилається ними за належністю відповідному органу чи посадовій особі, про що повідомляється громадянину, який подав звернення.

 

Оскарження судових рішень здійснюється відповідно до процесуального законодавства. Розгляд цих звернень не входить у компетенцію органів ДКРС.

 

Скарги, заяви, пропозиції Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни розглядаються керівниками державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій особисто (ст.ст. 14-16 Закону України "Про звернення громадян").

 

Звертаємо Вашу увагу на недопущення зловживань правом на звернення в органи державної влади та передбачену законодавством відповідальність у цій сфері суспільних відносин. Витрати, зроблені органом державної влади, місцевого самоврядування, підприємством, установою, організацією незалежно

від форм власності, об'єднанням громадян, засобами масової інформації у зв'язку з перевіркою звернень, які містять завідомо неправдиві відомості, можуть бути стягнуті з громадянина за рішенням суду.

 

Письмові звернення до ГоловКРУ можна надсилати за адресою: вул. П. Сагайдачного, 4, м. Київ, 04070.