23 липня 2019 | A A A
В Державній аудиторській службі України діє телефон довіри (044) 485-17-85, також громадяни можуть звернутися до Державної установи «Урядовий контактний центр» за номером 1545
Пошук

...
Головна  » Результати діяльності » Аналітичні звіти  » 2010 » Звіт за 2010 рік» 2.24. Чернівецька область версія для друку
2.24. Чернівецька область 25 травня 2011

Контрольно-ревізійне управління в Чернівецькій області, як структурний підрозділ державної контрольно-ревізійної служби, у межах наданих повноважень, протягом 2010 року спрямовувало свою діяльність на забезпечення виконання покладених на нього завдань. 

Робота Управління була зосереджена на здійсненні контролю за законністю та ефективністю використання коштів бюджетів усіх рівнів, державних цільових фондів, державного і комунального майна, інших активів держави та територіальних громад.  

Протягом звітного періоду найбільш масштабними контрольними заходами, проведеними працівниками Управління, були ревізії:

- окремих питань фінансово-господарської діяльності Головного управління регіонального розвитку, інфраструктури та архітектури Чернівецької ОДА;

- фінансово-господарської діяльності Служби автомобільних доріг у Чернівецькій області;

- фінансово-господарської діяльності 3-х підприємств, що належать до сфери Державного комітету із земельних ресурсів України;

- використання бюджетних коштів, виділених для забезпечення діяльності сил цивільного захисту в 4-х установах, що належать до сфери Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від Чорнобильської катастрофи;

Здійснювався контроль за цільовим використанням коштів, спрямованих на ліквідацію наслідків стихійного лиха, що сталося 23-27 липня 2008 року на території Чернівецької області.

В порядку контролю за виконанням місцевих бюджетів Управлінням проведено 4 державних фінансових аудитів.

За результатами державних фінансових аудитів місцевим органам виконавчої влади, територіальним підрозділам міністерств і відомств, органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам та організаціям – учасникам аудиторських досліджень, надано 160 пропозицій, з яких враховано та реалізується 156, прийнято 10 управлінських рішення.

Взаємодія з місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування здійснювалася шляхом систематичного інформування про результати проведених заходів. Протягом року їм було направлено 254 інформації, в тому числі 31 – з проектами відповідних рішень, за результатами розгляду яких, з урахуванням раніше направлених проектів, прийнято 35 рішень та розпоряджень.

Для забезпечення узгодження термінів проведення контрольних заходів суб’єктами державного фінансового контролю Управління погоджувало з органами державної податкової служби терміни планових ревізій суб’єктів господарювання, а також плани контрольно-ревізійної роботи служб внутрішнього фінансового контролю. 

З метою сприяння у реалізації заходів щодо усунення та упередження порушень фінансово-бюджетного законодавства, Управління щоквартально інформує Головне фінансове управління Чернівецької ОДА про результати контрольних заходів, про виявлені порушення у використанні коштів місцевих бюджетів та стан їх усунення.

Працівники Управління брали участь у роботі колегій місцевих державних адміністрацій, комісій, робочих груп, створених місцевими державними адміністраціями тощо.

Протягом року вживались заходи щодо забезпечення належної взаємодії з правоохоронними органами. Так, до Управління надійшло 172 звернення правоохоронних органів, з яких 42 щодо проведення ревізій та 65 стосовно виділення спеціалістів для участі у проведенні перевірок, що здійснюються правоохоронними органами. За результатами їх розгляду прийнято до виконання 28 звернень щодо проведення ревізій та виділено спеціалістів для участі у 50 перевірках.

Правоохоронним органам передано 140 матеріалів контрольних заходів, за якими порушено 25 кримінальних справ. Крім того, порушено 19 кримінальних справ, за результатами розгляду правоохоронними органами довідок, які були складені працівниками Управління за результатами участі у якості спеціалістів, в перевірках, що проводились правоохоронними органами.

Працівниками Управління спільно з прокуратурою області проведено навчально-практичний семінар, за участю працівників оперативних підрозділів УМВС України в області, Управління СБУ в області та ДПА в області, з питань методики виявлення та розкриття службових злочинів, у тому числі з ознаками корупції, забезпечення відшкодування завданих злочинами збитків.

З метою забезпечення прозорості діяльності КРУ в області, доведення результатів роботи Управління до громадськості та попередження порушень фінансово-бюджетної дисципліни протягом 2010 року у друкованих засобах масової інформації області розміщено 46 статтей, проведено 60 виступів на радіомовленні та 16 – по телебаченню, 94 матеріали опубліковано у мережі  Internet, проведено 1 прес-конференцію та „гарячу” телефонну лінію.

 

Загальні дані про результати контрольно-ревізійної роботи КРУ в Чернівецькій області

(тис. грн.)

Показники

Виявлено

Усунуто

2009 рік

2010 рік

2009 рік

2010 рік

1. Незаконні і не за цільовим призначенням проведені витрати, недостачі (розкрадання) коштів і матеріальних цінностей

 

 

 

 

- кількість підприємств, установ і організацій

245

199

Х

Х

- на суму

62545,7

168783,2

17045,9

19912,2

в тому числі бюджетних ресурсів

56248,7

152640,4

16370,8

17261,8

з них  державного бюджету

43717,6

87819,8

6958,8

7249,8

2. В тому числі недостачі (розкрадання) коштів і матеріальних цінностей в бюджетних установах

 

 

 

 

- кількість установ і організацій

31

33

Х

Х

- на суму

598,9

5451,8

84,1

86,8

3. Недоотримано фінансових ресурсів

9847,9

15131,5

4353,5

5088,7

в тому числі  бюджетом

4432,7

5361,4

1179,6

539,4

4. Фінансові порушення, що не призвели до втрат ресурсів:

з них

 

284412,5

 

141332,4

 

230206,9

 

119788,5

- заниження в обліку вартості активів та їх лишки

212645

32391,6

200569,7

39684,5

 

За даними звітності про результати контрольно-ревізійної роботи з  перевірених протягом 2010 року 224 об’єктів різних форм власності незаконні, нецільові витрати, а також недостачі коштів і матеріальних цінностей виявлено на 199 підприємствах, в установах і організаціях на загальну суму 168,8 млн грн., в тому числі бюджетних ресурсів – 5152,6 млн грн., з яких 87,8 млн грн. (57,5 %) – кошти державного бюджету.

Крім того, виявлено недоотримані бюджетами всіх рівнів, бюджетними установами та організаціями, підприємствами всіх форм власності фінансові ресурси на загальну суму 15,1 млн грн., в тому числі бюджетами – майже на 5,4 млн гривень.

Фінансові порушення, що не призвели до втрат фінансових і матеріальних ресурсів, виявлено на 162 об’єктах на суму 141,3 млн грн., з яких: взяття до сплати зобов’язань, що перевищують виділені бюджетні асигнування, на суму 1,3 млн грн.; заниження в обліку вартості активів та невзяття їх на баланс на суму 32,4 млн грн.; завищення кредиторської заборгованості та зобов’язань перед фізичними особами – на 9,1 млн грн.; завищення потреби в бюджетних коштах, яку не профінансовано – на 1,3 млн грн.; оплата за державні кошти вартості товарів, робіт і послуг без проведення процедури закупівлі – на 5,2 млн грн. тощо.

Серед порушень фінансово-бюджетної дисципліни найбільш поширеними є:

Порушення законодавства з оплати праці, штатної дисципліни:

Державними підприємствами „Чернівецький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою” та „Чернівецький геоінфоцентр” Міністерства екології та природних ресурсів внаслідок нарахування та виплати заробітної плати працівникам підприємства за фактично не виготовлену технічну документацію із землеустрою незаконно витрачено відповідно         251,3 та 191,3 тис. грн. коштів Стабілізаційного фонду.

Чернівецькою регіональною філією державного підприємства „Центр державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах” працівникам нараховано та виплачено доплату за перевиконання виробничих завдань в сумі 212,8 тис. грн., яка не передбачена умовами колективного договору. Матеріали ревізії передано до УСБУ в Чернівецькій області.

Заставнівською районною радою без відповідних рішень сесії нараховано та виплачено надбавки за високі досягнення в праці, премії та матеріальні допомоги голові райради та його заступнику на загальну суму 158,9 тис. грн. П’ять посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності. Матеріали ревізії передано до прокуратури в Чернівецькій області.

Підприємством Сокирянської виправної колонії № 67 та Сокирянською виправною колонією № 67 Державного департаменту України з питань виконання покарань нараховано та виплачено не передбачену нормативними документами надбавку за безперервний стаж роботи в органах Державної кримінально-виконавчої служби особам, які не мають спеціальних звань рядового та начальницького складу, та не атестованим працівникам на суми відповідно 120,8  та 80,9 тис. грн. Матеріали ревізії по Сокирнянській виправній колонії № 67 передано до прокуратури Чернівецької області.

Незаконне надання компенсацій, допомог та кредитів:

Управлінням праці та соціального захисту населення Герцаївської районної державної адміністрації внаслідок неправильного визначення комісіями з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Герцаївської міської ради та двох сільських рад району категорії постраждалості 20 житлових будинків, громадянам району зайво виплачено матеріальну допомогу на загальну суму 978,5 тис. грн. Одну посадову особу притягнуто до адміністративної відповідальності. Матеріали ревізії передано до прокуратури Герцаївського району.

Кельменецьким відділенням № 6796 ВАТ „Державний Ощадний банк України” при відсутності належного забезпечення для отримання кредиту (житловий будинок, наданий позичальником в заставу, знаходився в заставі по іншому іпотечному кредиту) укладено договір відновленої кредитної лінії та надано кредит на суму 950 тис. грн., який у визначені терміни не повернуто.

Чернівецьким регіональним управлінням Державної спеціалізованої фінансової установи „Державний фонд сприяння молодіжному житловому будівництву” в порушення вимог законодавства 2 позичальникам надано кредити на загальну суму 849,7 тис. грн. без внесення ними на свої особисті рахунки першого внеску в розмірі не менш як 3 % вартості будівництва. Двох посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності. Матеріали ревізії передано до прокуратури Чернівецької області.

Управлінням праці та соціального захисту населення Глибоцької районної державної адміністрації внаслідок неправильного визначення сільськими радами категорії громадян, постраждалих внаслідок стихійного лиха, що сталося 22-29 червня 2010 року, та включення до списків громадян, у яких не підтверджено факт загибелі свійських тварин, зайво виплачено матеріальних допомог на загальну суму 102,5 тис. грн. Двох посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності. Матеріали ревізії передано до прокуратури Глибоцького району.

Порушення при здійсненні відрахувань до державних цільових фондів:

Головним управлінням МНС в Чернівецькій області та його Чернівецьким міським управлінням нараховано внески на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування на суму індексації грошового забезпечення військовослужбовців, внаслідок чого до Пенсійного фонду зайво сплачено відповідно 249,4 та 97,1 тис. гривень.

Сокирянською виправною колонією № 67 Управління Державного департаменту з питань виконання покарань в Чернівецькій області внески до державних цільових фондів нараховано на суму індексації грошового забезпечення осіб рядового та начальницького складу, яка до складу грошового забезпечення військовослужбовців не відноситься, внаслідок чого зайво сплачено 233,9 тис. грн. Одну посадову особу притягнуто до адміністративної відповідальності. Матеріали ревізії передано до прокуратури Чернівецької області.

Державним підприємством „Чернівецький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою” та „Чернівецький геоінфоцентр” внаслідок нарахування внесків до державних цільових фондів на безпідставно виплачену заробітну плату зайво витрачено відповідно 92,7 та 72,3 тис. грн. Одну посадову особу притягнуто до адміністративної відповідальності. Матеріали ревізії передано в прокуратуру області.

Безпідставне покриття витрат госпрозрахункових структурних підрозділів:

Головним управлінням Міністерства з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи в Чернівецькій області за рахунок коштів загального фонду покрито видатки з оплати праці працівників за роботу, пов’язану з наданням платних послуг (проведення експертиз, надання послуг з постійного обслуговування об’єктів), на загальну суму 367,9 тис. грн. Вісім посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності. Матеріали ревізії передано до обласної прокуратури.

Незаконне відчуження державного майна:

Чернівецьким обласним державним об’єднанням спиртової та лікеро-горілчаної промисловості Міністерства аграрної політики всупереч законодавству в забезпечення виконання зобов’язань по кредитному договору, укладеному з Чернівецькою ОД АППБ „Аваль”, передано в заставу нежитлову будівлю загальною площею 932,9 кв. м. (експертна вартість 1,6 млн грн.), яка перебувала в податковій заставі і яку в подальшому на підставі рішення Господарського суду передано ТзОВМіротрейд” в рахунок погашення викупленої ним у банку заборгованості. Двох посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності. Матеріали ревізії передано до УДСБЕЗ УМВС України в Чернівецькій області.

Зайве отримання бюджетних коштів юридичними особами внаслідок завищення розрахунків:

Головним управлінням освіти і науки Чернівецької обласної державної адміністрації внаслідок включення до розрахунку потреби в бюджетних коштах витрат на виплату заробітної плати у завищених розмірах зайво отримано та витрачено бюджетних коштів у сумі 430,3 тис. гривень.

Обласною комунальною медичною установою „Лікарня швидкої медичної допомоги” Головного управління охорони здоров’я Чернівецької обласної державної адміністрації при розрахунку потреби в бюджетних коштах було завищено ставки нарахування на фонд оплати праці працюючих інвалідів та не враховано дебіторську заборгованість на початок року з оплати електроенергії, в результаті чого зайво отримано та використано 146,8 тис. грн. Сім посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності. Матеріали ревізії передано до прокуратури Чернівецької області.

Зайва оплата за виконані роботи та надані послуги внаслідок завищення їх вартості чи обсягів:

Головним управлінням регіонального розвитку, архітектури та інфраструктури Чернівецької обласної державної адміністрації зайво сплачено 10,8 млн грн. бюджетних коштів внаслідок завищення двома підрядними організаціями (УДК „Укрмонтажспецбуд”, ДПЗакордонмонтажспецбуд”) обсягів та вартості відновлювальних робіт на 16-ти об’єктах дорожнього господарства (мостових переходах) Заставнівського та Глибоцького районів області. Матеріали ревізії передано до УБОЗ УМВС України в Чернівецькій області.

Головним управлінням регіонального розвитку, архітектури та інфраструктури Чернівецької обласної державної адміністрації внаслідок завищення двома підрядниками (УДК ТБ „Укртрансбуд”, ДП „Чернівецький Облавтодор) обсягів виконаних робіт з відновлення мостів, мостових переходів та автодоріг комунальної власності, зайво сплачено 4,9 млн грн. Двох посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності. Матеріали ревізії передано до прокуратури області.

Дочірнім підприємством „Чернівецький облавтодор” ВАТ ДАК „Автомобільні дороги України” внаслідок завищення 8 підрядниками обсягів та вартості виконаних робіт з поточного і капітального ремонту та експлуатаційного утримання автомобільних доріг місцевого і державного значення зайво сплачено 1,6 млн грн. Матеріали ревізії передано до прокуратури області.

Державним управлінням охорони навколишнього природного середовища в Чернівецькій області внаслідок завищення підрядником КП „Рембудмонтаж” вартості виконаних робіт з реконструкції оранжерейного комплексу ботанічного саду Чернівецького національного університету зайво сплачено 486,6 тис. грн. бюджетних коштів. Матеріали ревізії передано до прокуратури Чернівецької області.

Кіцманською центральною районною лікарнею внаслідок завищення підрядниками вартості та обсягів виконаних робіт з капітального ремонту приміщень лікарні зайво сплачено бюджетних коштів в сумі 285,8 тис. грн. Матеріали ревізії передано до прокуратури Чернівецької області.

Комунальною медичною установою „Міський пологовий будинок № 1” внаслідок завищення підрядниками обсягів будівельно-монтажних робіт приміщень поліклініки, лікарні та гаражів зайво сплачено 224,5 тис. грн. Двох посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності.

Заставнівською районною державною адміністрацією (Чернівецька область) внаслідок завищення 5-ма підрядниками (ВАТ „Припрутська ПМК-152”, ПП Деркач Я. Я., ПП Михайлюк В. В., Заставнівське житлово-експлуатаційне управління тепловодозабезпечення, ПП „Вік-Буд”) обсягів та вартості виконаних робіт на аварійній ділянці каналізаційного колектора та аварійно-відбудовних робіт 5 об’єктів соціально-культурного призначення за рахунок коштів державного бюджету зайво сплачено 200,1 тис. грн. Одну посадову особу притягнуто до адміністративної відповідальності. Матеріали ревізії передано до УДСБЕЗ УМВС в Чернівецькій області. Про її результати поінформовано прокуратуру Заставнівського району та Кіцманський МРВ УСБУ в Чернівецькій області.

Нецільове витрачання бюджетних коштів:

Комунальним підприємством „Парк Жовтневий” Управління культури Чернівецької міської ради кошти міського бюджету в сумі 125,2 тис. грн., отримані для проведення робіт з благоустрою та утримання території парку, спрямовано на оплату праці адмінперсоналу підприємства та сплату внесків до державних цільових фондів. Двох посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності. Матеріали ревізії передано до прокуратури Чернівецької області.

Управлінням праці та соціального захисту населення Кіцманської районної державної адміністрації бюджетні кошти в сумі 90,8 тис. грн., передбачені для проведення поточних ремонтів обладнання, інвентарю, будівель та технічного обслуговування обладнання, використано на оплату вартості робіт з капітального ремонту адміністративної будівлі. Трьох посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності. Матеріали ревізії передано до районної прокуратури.

Недоотримання фінансових ресурсів:

У Центральному парку культури і відпочинку ім. Т.Г.Шевченка Управління культури Чернівецької міської ради 13 суб’єктів господарювання використовували земельні ділянки для здійснення комерційної діяльності без укладання відповідних договорів оренди, що призвело до недоотримання місцевим бюджетом орендної плати в сумі 610,7 тис. грн. Чотирьох посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності. Матеріали ревізії передано до Чернівецької міжрайонної прокуратури.

Спеціальним фондом Обласної комунальної установи „Обласна лікарня відновного лікування” Головного управління охорони здоров’я Чернівецької обласної державної адміністрації недоотримано 296,1 тис. грн. внаслідок зарахування благодійних грошових внесків, наданих для потреб установи громадянами, які проходили курс лікування, на рахунок створеного при лікарні благодійного фонду „Карпатська мацеста”. Двох посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності. Матеріали ревізії передано до прокуратури Чернівецької області.

Внаслідок використання юридичними та фізичними особами земельних ділянок Берегометської селищної ради Вижницького району без оформлення договірних відносин відповідними бюджетами недоотримано 197,4 тис. грн. Двох посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності. Матеріали ревізії передано до прокуратури району.

Буковинським інститутом агропромислового виробництва Української академії аграрних наук України не отримано від покупців елітного насіння сої та квасолі 171,9 тис. грн., як суму відрахувань від вартості планового валового збору насіння, які останні мали сплатити відповідно до умов ліцензійних договорів. Чотирьох посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності. Матеріали ревізії передано до прокуратури Чернівецької області.  

Недоотримання фізичними особами належних їм виплат:

Студентами Чернівецького національного університету ім. Ю.Федьковича Міністерства освіти і науки недоотримано фінансових ресурсів в сумі 246,7 тис. грн. внаслідок ненарахування додаткової академічної стипендії учням-сиротам та учням, позбавленим батьківського піклування, та не проведення індексації стипендій. Сім посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності. Матеріали ревізії передано до прокуратури  Чернівецької області.

Працівниками Комунального житлового ремонтно-експлуатаційного підприємства № 12 через встановлення їм посадових окладів в розмірах нижчих, ніж визначено галузевою угодою, недоотримано 170,3 тис. грн. заробітної плати. 

Завищення потреби в бюджетних коштах, яку не профінансовано:

Централізованою бухгалтерією Управління освіти Чернівецької міської ради та Відділом культури та туризму Заставнівської районної державної адміністрації внаслідок застосування завищеної ставки нарахування на заробітну плату інвалідів завищено в кошторисі потребу у бюджетних коштах відповідно на 610,3  та 73,2 тис. грн., яку не профінансовано.

Завищення в обліку кредиторської заборгованості:

При тому, що ТОВ „АТЗТ Мирне” надано неповний пакет необхідних документів для отримання дотації для розвитку тваринництва (відсутня інформація про не перебування його в стадії ліквідації чи банкрутства, чи збудувало (відновило) товариство тваринницькі ферми, при наявності на утриманні у товариства менше 30 корів) комісією Управління агропромислового розвитку Кіцманської райдержадміністрації включено товариство до реєстру підприємств, які мають право на спеціальну бюджетну дотацію, що призвело до утворення кредиторської заборгованості на суму 2,7 млн грн. Одну посадову особу притягнуто до адміністративної відповідальності. Матеріали ревізії передано до прокуратури Кіцманського району.

Завищення в обліку вартості активів:

Сучевенською сільською радою Глибоцького району завищено в обліку вартість активів на загальну суму 1,1 млн грн. внаслідок включення до вартості основних засобів витрат на капітальний ремонт доріг комунальної власності, що постраждали внаслідок стихійного лиха, проведеного Головним управлінням регіонального розвитку, архітектури та інфраструктури Чернівецької Обласної державної адміністрації. Двох посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності. Про результати ревізії поінформовано районну прокуратуру.

Стерченською сільською радою Глибоцького району внаслідок віднесення витрат з капітального ремонту доріг комунальної власності на збільшення вартості основних засобів вартість активів завищено на 830,9 тис. гривень.

Заниження в обліку вартості активів:

Комунальним підприємством „Вижницьке міське будинкоуправління” Вижницької міської ради  не проведено індексацію балансової вартості об’єктів житлового фонду та безпідставно списано з обліку основні засоби (житлові будинки), які є в наявності, що призвело до заниження в обліку вартості активів на загальну суму 9 млн грн. Двох посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності.

Комунальним унітарним підприємством „Комунальник” Вижницької міської ради внаслідок невідображення в обліку вартості робіт з реконструкції каналізаційного колектору занижено вартість активів на суму 1 млн гривень.

Порушення вимог тендерного законодавства:

Дочірнім підприємством „Чернівецький облавтодор” ВАТ ДАК „Автомобільні дороги України” без проведення тендерів придбано товарно-матеріальні цінності (бітум, бутонал, чорнов’яжучий дорожній матеріал) та бензин і дизпаливо на загальну суму 7,6 млн гривень.

Підприємством Сокирянської виправної колонії № 67 Державного департаменту з питань виконання покарань без проведення тендерних процедур придбано товарно-матеріальні цінності (продукти харчування, будівельні матеріали, лісо- та пиломатеріали) на загальну суму 808,1 тис. грн. Двох посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності.

У межах прав і наданих державою повноважень державною контрольно-ревізійною службою вжито відповідні заходи, в результаті яких у 2010 році забезпечено відшкодування і поновлення незаконних, нецільових витрат та недостач на суму 19,9 млн грн. та додаткове надходження фінансових ресурсів до бюджетів, бюджетних установ, організацій і підприємств на загальну суму 5,1 млн гривень.

Усунення порушень, що не призвели до втрат фінансових і матеріальних ресурсів, забезпечено в розмірі 119,8 млн грн. Зокрема, на майже 40 млн грн. поновлено в обліку вартість активів та оприбутковано їх лишки; на 7,2 млн грн. попереджено незаконні видатки шляхом зменшення в обліку завищеної кредиторської заборгованості; на 1,3 млн грн. зменшено бюджетних призначень/асигнувань; відкориговано суму взятих зобов’язань понад затверджені асигнування на 338,6 тис. гривень.

З метою вжиття відповідних заходів до порушників фінансової дисципліни до правоохоронних органів у 2010 році передано 140 ревізійних матеріалів.

За порушення фінансової дисципліни органами ДКРС до адміністративної відповідальності притягнуто 429 посадових осіб. Загальна сума накладених адміністративних стягнень склала 106,7 тис. грн., з урахуванням попередніх періодів фактично сплачено 83,7 тис. гривень.

За результатами проведених контрольних заходів органами ДКРС застосовано фінансові санкції до порушників фінансово-бюджетної дисципліни: в 13 випадках призупинено бюджетні асигнування, у 108 – зупинено операції з бюджетними коштами та 40 розпорядникам зменшено бюджетні призначення/асигнування на суму майже 639 тис. гривень.

До дисциплінарної та матеріальної відповідальності в звітному періоді притягнуто 111 посадових осіб.

За результатами ревізій, якими виявлені порушення чинного законодавства, прийнято 142 постанови, рішень та наказів.

 

Показники

2009 рік

2010 рік

5. Кількість кримінальних справ, порушених за матеріалами ревізій та перевірок

12

28

6. Передано ревізійних матеріалів на розгляд правоохоронним органам (кількість)

134

140

7. Притягнуто до адміністративної відповідальності  (ст. 164-2, 166-6 КУпАП) всього (осіб)

527

429

- крім того, складено протоколів про адміністративне порушення  бюджетного законодавства (ст. 164-12 КУпАП)

44

43

- складено протоколів про адміністративне порушення  за порушення законодавства про здійснення закупівлі товарів, робіт та послуг за державні кошти (ст. 164-14 КУпАП)

 

16

 

17

- загальна сума накладених адміністративних штрафів, тис. грн.

93,6

106,7

8. Притягнуто до дисциплінарної, матеріальної відповідальності

202

83,7

в тому числі звільнено із займаних посад

1

2

\