3 червня 2020 | A A A
В Державній аудиторській службі України діє телефон довіри (044) 425-80-30, також громадяни можуть звернутися до Державної установи «Урядовий контактний центр» за номером 1545 Держаудитслужба повідомляє, що з 19.04.2020 року починають діяти ЗМІНИ до Закону України «Про публічні закупівлі», за якими розширено перелік порушень та збільшено суми штрафів за такі порушення!
Пошук

...
Головна  » Результати діяльності » Аналітичні звіти  » 2011 » Звіт за 2011 рік» ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ версія для друку
ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ 11 квiтня 2012

Державна фінансова інспекція у Львівській області (далі – Держфінінспекція), у межах наданих повноважень, протягом 2011 року спрямовувала свою діяльність на забезпечення виконання покладених на неї завдань. 

Робота Держфінінспекції була зосереджена на здійсненні контролю за законністю та ефективністю використання коштів бюджетів усіх рівнів, державних цільових фондів, державного і комунального майна, інших активів держави та територіальних громад.

Протягом звітного періоду найбільш масштабними контрольними заходами, проведеними працівниками Держфінінспекції, були ревізії:

- 9 підприємств та установ, яким виділялися кошти на підготовку окремих об’єктів у м. Львові до ЄВРО-2012;

- 54 закладів профтехосвіти та 7 професійно-технічних навчальних закладів реабілітації та адаптації, а також централізованої бухгалтерії № 2 Головного управління освіти та науки Львівської облдержадміністрації;

- 13 наукових установ Національної академії наук України;

- 4 установ, що підпорядковуються Державній судовій адміністрації України;

- Львівського державного університету безпеки життєдіяльності МНС України та Навчально-методичного центру цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Львівської області;

- Львівського державного університету внутрішніх справ, що належить до сфери управління Міністерства внутрішніх справ України;

- Львівської обласної державної телерадіокомпанії;

- Львівського обласного управління лісового та мисливського господарства та 14 підприємств, установ і організацій, що входять до сфери управління Державного агентства лісових ресурсів України, а також чотирьох дочірніх лісогосподарських підприємств „Галсільліс”;

 - 7 державних підприємств, які входять до складу Державного концерну спиртової та лікеро-горілчаної промисловості „Укрспирт”;

- Державного підприємства „Міжнародний аеропорт „Львів” тощо.

Протягом 2011 року проведено три державні фінансові аудити суб’єктів господарювання державного та комунального сектору економіки: ВАТ „Львівський локомотиворемонтний завод”, ДП „Стрийський вагоноремонтний завод” та Львівського комунального підприємства „Залізничнетеплоенерго”.

Також протягом року проводився операційний аудит діяльності ДТГО „Львівська залізниця”, Львівське відділення ГПУ „Полтавагазвидобування” та УМГ „Львівтрансгаз” ДК „Укртрансгаз” НАК „Нафтогаз України”, філії „МН „Дружба” ВАТ „Укртранснафта”.

В порядку контролю за виконанням місцевих бюджетів протягом 2011 року працівниками Держфінінспекції проведено 7 ревізій виконання місцевих бюджетів та використання бюджетних коштів Бродівського, Буського, Городоцького, Мостиського, Сколівського, Яворівського районів та міста Трускавця.

Також протягом 2011 року працівниками Держфінінспекції проведено 3 державні фінансові аудити виконання місцевих бюджетів міст Моршина, Трускавця та Червонограда.

За наслідками проведених аудитів надано 16 пропозицій щодо шляхів удосконалення управління бюджетними коштами, державним та комунальним майном, в тому числі можливості збільшення доходів місцевих бюджетів, із яких враховано 12 пропозицій.

З метою покращення стану фінансово-бюджетної дисципліни в області, ефективнішого використання бюджетних коштів, державного і комунального майна Держфінінспекція інформувала про проведену роботу Львівську обласну державну адміністрацію та Львівську обласну раду.

Надіслані до обласної державної адміністрації інформації використовувалися при підготовці засідань колегій обласної державної адміністрації, нарад у голови та його заступників, прийнятті розпорядчих документів. За результатами розгляду 10 інформацій, які направлялися разом з проектами рішень, прийнято 6 розпоряджень та 1 доручення Голови Львівської ОДА.

З метою координації контрольно-ревізійної роботи з місцевими фінансовими органами, відділеннями державного казначейства та податковими органами Головою Львівської облдержадміністрації затверджено погоджені з Головним управлінням державної казначейської служби у Львівській області та Головним фінансовим управлінням обласної державної адміністрації План проведення ревізій виконання бюджетів Львівської області і План проведення державних фінансових аудитів виконання місцевих бюджетів Львівської області.

Безпосередньо обласною Держфінінспекцією та підрозділами у містах та районах області направляються органам податкової служби переліки суб’єктів господарювання, на яких заплановано проведення планових виїзних ревізій для погодження планів-графіків. Також за результатами 3 ревізій підрозділами Держфінінспекції поінформовано органи податкової служби щодо можливого порушення порядку ведення бухгалтерського обліку та норм регулювання обігу готівки.

В рамках взаємодії з правоохоронними органами впродовж 2011 року до Держфінінспекції надійшло 1005 звернень від правоохоронних органів, з яких 884 – прийнято до виконання. Крім того, протягом 2011 року було проведено 17 спільних семінарів та нарад.

Держфінінспекцією проводилась робота по зміцненню зв’язків з громадськістю через оприлюднення інформації у засобах масової інформації. Зокрема, на сторінках газет і журналів та в мережі Інтернет надруковано 293 матеріали про результати контрольно-ревізійної роботи. Інформацію про роботу управління висвітлено у 167 радіо- та 34 телесюжетах.

За „телефонами довіри” протягом 2011 року отримано 56 повідомлень, за результатами їх розгляду у 2 випадках факти підтвердились.

 

Загальні дані про результати контрольно-ревізійної роботи

Держфінінспекції у Львівській області

                                                                                             (тис. грн)

Показники

Виявлено

Усунуто

2010 рік

2011 рік

2010 рік

2011 рік

1. Незаконні і не за цільовим призначенням проведені витрати, недостачі (розкрадання) коштів і матеріальних цінностей

 

 

 

 

- кількість підприємств, установ і організацій

777

703

Х

Х

- на суму

177439,5

125502,5

64107,2

67185,8

в тому числі бюджетних ресурсів

134057,8

44334,8

50846,2

35243,3

з них  державного бюджету

85426,4

19233,5

41489,5

21177,2

2. В тому числі недостачі (розкрадання) коштів і матеріальних цінностей в бюджетних установах

 

 

 

 

- кількість установ і організацій

45

45

Х

Х

- на суму

995,5

61,7

268,9

61,1

3. Недоотримано фінансових ресурсів

92949

48863,9

33288,3

21107,3

в тому числі  бюджетом

62369,4

17810

4624,7

7434,4

 

За даними звітності про результати контрольно-ревізійної роботи з перевірених протягом 2011 року 799 об’єктів різних форм власності незаконні, нецільові витрати, а також недостачі коштів і матеріальних цінностей виявлено на 703 підприємствах, в установах і організаціях на загальну суму 125,5 млн грн, в тому числі бюджетних ресурсів – на 44,3 млн грн, з яких 19,2 млн грн (43,4 %) – кошти державного бюджету.

Крім того, виявлено недоотримані бюджетами всіх рівнів, бюджетними установами та організаціями, підприємствами всіх форм власності фінансові ресурси на загальну суму 48,9 млн грн, в тому числі бюджетами – на 17,8 млн гривень.

Серед порушень фінансово-бюджетної дисципліни найбільш поширеними є:

Порушення законодавства з оплати праці, штатної дисципліни:

Відокремленим підрозділом шахта „Відродження” ДП „Львіввугілля” Міністерства енергетики та вугільної промисловості внаслідок завищення у розрахунках обсягів видобутого вугілля зайво витрачено на виплату заробітної плати 457,2 тис. грн. Матеріали ревізії передано до УСБУ у Львівській області.

Львівським комунальним підприємством „Археологічно-архітектурна служба м. Львова” Управління охорони історичного середовища Львівської міської ради внаслідок нарахування працівникам непередбаченої колективним договором премії зайво витрачено коштів на її виплату в сумі 202,8 тис. грн. Двох посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності. Матеріали ревізії передано до прокуратури м. Львова.

Порушення при здійсненні відрахувань до державних цільових фондів:

Відокремленим підрозділом шахта „Відродження” ДП „Львіввугілля” Міністерства енергетики та вугільної промисловості внаслідок проведення нарахувань на суми безпідставно завищеної заробітної плати зайво сплачено внесків до державних цільових фондів у сумі 227,3 тис. гривень.

Безпідставне надання допомог:

Управлінням праці та соціального захисту населення Турківської районної державної адміністрації за рішенням районної комісії проводилось призначення та виплата державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, у складі яких є непрацюючі працездатні члени, та за відсутності умов, за яких така допомога може бути призначена, внаслідок чого зайво витрачено коштів у сумі 888,8 тис. грн. Трьох посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності. Матеріали ревізії передано до прокуратури Турківського районну та Турківського РВ ГУМВСУ у Львівській області.  

Безпідставне покриття витрат сторонніх юридичних, фізичних осіб та госпрозрахункових підрозділів:

Державним підприємством „Дирекція з будівництва об’єктів до Євро - 2012 у м. Львові” за рахунок власних коштів у сумі 624,7 тис. грн проведено витрати на оплату вартості комунальних, ремонтних робіт тощо, фактично спожитих орендарями.

Львівським комунальним підприємством „Львівсвітло” Департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради за рахунок коштів підприємства здійснено оплату вартості електроенергії, спожитої для освітлення спеціальних конструкцій зовнішньої реклами підприємств – рекламодавців, в сумі 233,8 тис. гривень.

Комунальним закладом „Львівська обласна клінічна психіатрична лікарня” за рахунок коштів загального фонду проведено оплату вартості комунальних послуг, спожитих підрозділами Львівського національного медичного університету ім. Д.Галицького, на загальну суму 217,9 тис. грн. П’ять посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності. Матеріали ревізії передано до прокуратури Львівської області та про її наслідки поінформовано УСБУ у Львівській області.

Комунальною міською дитячою клінічною лікарнею Департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради та Львівським державним онкологічним регіональним лікувально-діагностичним центром Головного управління охорони здоров’я Львівської обласної державної адміністрації за рахунок коштів загального фонду в сумах відповідно 127,5 та 115,7 тис. грн проведено оплату вартості комунальних послуг, спожитих орендарем - кафедрою Львівського національного медичного університету ім. Д.Галицького. П’ять посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності.

Незаконне списання коштів:

Явірською сільською радою списано на видатки вартість фактично невиконаних ТзОВ „Екологія-Дніпро 2004” робіт з будівництва підвідного газопроводу високого тиску до с. Явора та капітального будівництва газопроводу середнього тиску в сумі 266,6 тис. грн. Двох посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності. Матеріали ревізії передано до прокуратури Турківського району.

Державним підприємством „Міжнародний аеропорт „Львів” Міністерства інфраструктури проведено видатки на оплату консультаційно-інформаційних послуг, внесків в асоціацію „Аеропорти України” та рекламу на загальну суму 242,5 тис. грн, які фінансовими планами не передбачені. Трьох посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності. Матеріали ревізії передано до УСБУ у Львівській області.

Незаконне відчуження державного майна:

Відділом комунального майна Самбірської міської ради всупереч законодавству відчужено на користь суб'єктів недержавної форми власності нежитлові приміщення, які відносяться до пам’яток архітектури, вартістю 630,5 тис. грн. Одну посадову особу притягнуто до адміністративної відповідальності. Матеріали ревізії передано до Самбірського РВ УСБУ у Львівській області.

Явірським споживчим товариством без відповідного рішення загальних зборів безоплатно передано на баланс Турківської райспоживспілки будинок універмагу та обладнання загальною вартістю 616,8 тис. грн. Матеріали ревізії передано до прокуратури Турківського району.

 

Спрямування коштів на утримання вищестоящого органу всупереч законодавству:

Струтинським державним спиртзаводом, Державними підприємствами „Лопатинський спиртовий завод”, „Суходільський спиртовий завод” та „Сторонибабський спиртовий завод” Державного концерну спиртової та лікеро-горілчаної промисловості „Укрспирт” всупереч умов статуту на утримання апарату Концерну перераховано кошти у сумах, які відповідно на 278; 202,6; 178,4 та 160,4 тис. грн перевищують суми чистого прибутку.

Зайве отримання бюджетних коштів юридичними особами внаслідок завищення розрахунків:

Львівською обласною державною телерадіокомпанією Державного комітету телебачення і радіомовлення зайво отримано бюджетних коштів у сумі 295,7 тис. грн внаслідок включення до тематичних планів державного замовлення витрат на виготовлення передачі „Наше місто”, яка висвітлює діяльність виконавчого органу Львівської міської ради і не може вважатись державним замовленням. Вісім посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності. Матеріали ревізії передано до прокуратури Львівської області.

Комунальним підприємством „Стрийтеплоенерго” Стрийської міської ради зайво отримано коштів субвенції з державного бюджету в сумі 197 тис. грн внаслідок включення суми амортизації на безкоштовно отримані основні засоби до розрахунків компенсації різниці в тарифах на теплову енергію, що вироблялася, транспортувалася та постачалася населенню, яка виникла у зв'язку з невідповідністю фактичної її вартості встановленим тарифам. Матеріали ревізії передано до прокуратури м. Стрия.

Державною організацією „Західна територіальна інспекція державного геологічного контролю за веденням робіт по геологічному вивченню та використанню надр” Міністерства екології та природних ресурсів зайво отримано бюджетних коштів у сумі 131 тис. грн внаслідок включення до кошторисної вартості геологорозвідувальних робіт витрат, не підтверджених економічно обґрунтованими розрахунками, а також фактично не понесених витрат на придбання паливно-мастильних матеріалів. Двох посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності. Про результати ревізії поінформовано прокуратуру Галицького району м. Львова.

Міською централізованою бухгалтерією установ культури Департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради внаслідок включення до розрахунку завищеної потреби в коштах на виплату заробітної плати зайво отримано коштів у сумі 119,9 тис. грн, які використано на виплату премій та матеріальних допомог працівникам підпорядкованих установ.

 

Зайва оплата за виконані роботи, надані послуги внаслідок завищення їх вартості чи обсягів:

Державним підприємством „Дирекція з будівництва об’єктів до Євро - 2012 у м. Львові” зайво витрачено коштів у сумі 9,7 млн грн внаслідок прийняття до оплати завищених підрядниками ТОВ „ШБ „Альтком”, ТзОВ „Альткомкиївбуд”, ТзОВ „Арніка” обсягів та вартості робіт з реконструкції аеродрому ДП „Міжнародний аеропорт „Львів”, будівництва нового аеровокзалу та стадіону в м. Львові тощо. Шість посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності. Матеріали ревізії передано до УСБУ у Львівській області.

Бродівською міською радою прийнято до оплати завищені МПП „Нара”, ТзОВ „Фірма „Любомир-Будмонтажресурс” та ВАТ „ШРБУ №65” обсяги та вартість виконаних робіт по поточному та капітальному ремонту вулиць, капітального ремонту покрівель житлових будинків внаслідок чого зайво витрачено коштів на загальну суму 141,2 тис. грн. Матеріали ревізії передано до Бродівського МРВ УСБ України у Львівській області.

Управлінням капітального будівництва Львівської міської ради прийнято до оплати завищені 14 підрядниками обсяги та вартість виконаних ремонтно-будівельних робіт по 18 об’єктах, внаслідок чого зайво витрачено коштів у сумі 727,5 тис. грн. Сім посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності. Матеріали ревізії передано до прокуратури м. Львова.

Тщенецькою сільською радою прийнято до оплати завищені підрядником (ТзОВ „Ожидівський асфальтобетонний завод”) обсяги та вартість робіт з реконструкції вулиць, що призвело до зайвих витрат бюджетних коштів в сумі 545,1 тис. грн. Матеріали ревізії передано до Мостиського РВ УСБУ у Львівській області. Про результати ревізії поінформовано прокуратуру Мостиського району.

Державним підприємством „Національний академічний український драматичний театр ім. М. Заньковецької” Міністерства культури зайво витрачено коштів у сумі 243,3 тис. грн внаслідок завищення виконавцями -  ТзОВ „Укрдизайнгруп” та ПП „Базисбудпроект” вартості робіт з виготовлення проектно-кошторисної документації на проведення робіт з ліквідації аварійного стану, реконструкції та реставрації будинку театру та проектно-вишукувальних робіт для влаштування господарської бази театру. Шість посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності. Матеріали ревізії передано до прокуратури Галицького району м. Львова.

Львівським обласним державним клінічним лікувально-діагностичним кардіологічним центром Головного управління охорони здоров’я Львівської облдержадміністрації внаслідок завищення обсягів отриманої теплоенергії зайво витрачено коштів у сумі 188,4 тис. грн. Трьох посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності. Матеріали ревізії передано до прокуратури Львівської області.

Відділом культури та мистецтв виконавчих органів Дрогобицької міської ради внаслідок завищення підрядником ТзОВ „Експерт-Буд” обсягів робіт з реконструкції та добудови будівлі Дрогобицької дитячої художньої школи зайво витрачено коштів у сумі 146,3 тис. грн. Одну посадову особу притягнуто до адміністративної відповідальності. Матеріали ревізії передано до Дрогобицького МВ ГУМВСУ у Львівській області, про її результати поінформовано Дрогобицьку міжрайонну прокуратуру.

Службою автомобільних доріг у Львівській області зайво витрачено коштів у сумі 132,7 тис. грн внаслідок прийняття до оплати завищеної виконавцем (ЗАТ „Трансмост”) вартості робіт з виготовлення металевих розпірок на проміжних опорах мостових переходів. Матеріали ревізії передано до ГУ МВС України у Львівській області.

Головним управлінням житлово-комунального господарства Львівської обласної державної адміністрації внаслідок завищення підрядниками обсягів та вартості робіт з капітального ремонту ліфтів у житлових будинках м. Борислава зайво витрачено коштів у сумі 176,2 тис. грн. Матеріали ревізії передано до прокуратури м. Борислава.

Недоотримання фінансових ресурсів:

Дроздовицькою сільською радою недоотримано коштів у сумі 3,2 млн грн внаслідок невідшкодування корпорацією „Лендінвест”, ТзОВ „Земкомерц” та ПП „Лада-Плюс” втрат сільськогосподарського виробництва при зміні цільового призначення земельної ділянки. Двох посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності. Про результати ревізії поінформовано прокуратуру Старосамбірського району.

Самбірською міською радою недоотримано коштів у сумі 2,9 млн грн внаслідок надання в оренду земельних ділянок за заниженими ставками, а також без укладання відповідних договорів та приватизації 13 пам’яток культурної спадщини у сумі 247 тис. грн внаслідок незастосування при визначенні їх вартості показників, які враховують їх культурну цінність. Двох посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності. Матеріали ревізій передано до Самбірського РВ УСБУ у Львівській області та Самбірської міжрайонної прокуратури.

Ходорівською міською радою недоотримано доходів у сумі 1,5 млн грн внаслідок несплати орендарями в терміни, передбачені умовами договорів, плати за оренду земельних ділянок та неукладання договірних відносин щодо оренди земельних ділянок при наявності відповідних рішень сесій міськради. Трьох посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності. Про результати ревізії поінформовано прокуратуру Жидачівського району.

Львівським державним інститутом з проектування нафтопереробних та нафтохімічних підприємств „Львівдіпронафтохім” Міністерства енергетики та вугільної промисловості внаслідок несплати замовником (ВАТ „НПК Галичина”) вартості виготовленої та переданої йому проектно-кошторисної документації недоотримано кошти в сумі 459,2 тис. грн. Трьох посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності. Матеріали ревізії передано до прокуратури Шевченківського району м. Львова.

Львівським комунальним підприємством „Львівсвітло” Департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради не відображено в обліку операції щодо виконання робіт з реконструкції систем зовнішнього освітлення і надання послуг з технічного обслуговування конструкцій зовнішньої реклами та в терміни, передбачені умовами договорів, не отримано доходів в загальній сумі 442,3 тис. грн. П’ять посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності. Матеріали ревізії передано до прокуратури м. Львова, про її результати поінформовано УСБУ у Львівській області.

Державним підприємством „Міжнародний аеропорт „Львів” Міністерства інфраструктури недоотримано від Управління справами Верховної Ради, ГУМВС у Львівській області і ДАП „Львівські авіалінії” кошти у сумі 382,3 тис. грн за надані їм послуги з відвідування віп-залу. Трьох посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності.

Міською централізованою бухгалтерією установ культури Департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради до бюджету міста не перераховано кошти, отримані від суборендарів приміщень бібліотечних установ, в сумі 356 тис. грн. Чотирьох посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності. Про результати ревізії поінформовано прокуратуру Галицького району м. Львова.

Миколаївською міською радою недоотримано коштів у сумі 352,6 тис. грн внаслідок сплати покупцями земельних ділянок розтермінованих платежів без застосування індексу інфляції тощо. Сім посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності. Матеріали ревізії передано до Миколаївської міжрайонної прокуратури.

Недоотримання фізичними особами належних їм виплат:

Працівниками Львівсько-Волинського воєнізованого гірничо-рятувального (аварійно-рятувального) загону Міністерства енергетики та вугільної промисловості недоотримано коштів у сумі 3,2 млн грн внаслідок нарахування їм заробітної плати за тарифними ставками та посадовими окладами в заниженому розмірі.

Працівниками Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького Міністерства охорони здоров’я недоотримано коштів у сумі 219,6 тис. грн внаслідок ненарахування їм надбавки за вислугу років. Вісім посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності. Про наслідки ревізії поінформовано прокуратуру Львівської області.

Сколівською районною державною адміністрацією не проведено індексацію розміру заробітної плати працівників, внаслідок чого ними недоотримано коштів у сумі 182,5 тис. грн. Трьох посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності. Про результати ревізії поінформовано прокуратуру Сколівського району.

Працівниками Державного науково-дослідного контрольного інституту ветеринарних препаратів і кормових добавок Державного комітету ветеринарної медицини внаслідок ненарахування заробітної плати за час їх перебування у відрядженнях недоотримано коштів у сумі 60,9 тис. грн. Шість посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності. Матеріали ревізії передано до УСБУ у Львівській області, про її результати поінформовано прокуратуру Шевченківського району м. Львова.

Недостачі матеріальних цінностей:

В Державному підприємстві ДАК „Хліб України” „Стрийський комбінат хлібопродуктів № 2 встановлено недостачу 501,2 тонн зерна жита вартістю 526,7 тис. грн, прийнятого на відповідальне зберігання.

У Комунальному підприємстві „Бориславводоканал” Бориславської міської ради встановлено недостачу частини водопроводу вартістю 364,5 тис. грн. Чотирьох посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності. Матеріали ревізії передано до Дрогобицького МВ УСБУ у Львівській області, про її результати поінформовано прокуратуру м. Борислава.

У Львівському комунальному підприємстві „Львівсвітло” Департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради встановлено недостачу матеріальних цінностей (електротехнічних матеріалів, кабелю, проводу, лінійної арматури тощо) загалом на суму 187,4 тис. гривень.

У Державно-комунальному аптечному підприємстві „Стосил” Управління майном спільної власності Львівської обласної ради встановлено недостачу медикаментів та лікарських засобів загалом на суму 123,8 тис. грн. Матеріали ревізії передано до Дрогобицького РВ ГУМВСУ у Львівській області.

Порушення законодавства про державні закупівлі:

Державним підприємством „Львіввугілля” Міністерства енергетики та вугільної промисловості у ПП „КФ „Парадігма” придбано конвеєрну стрічку за вартістю, яка на 2,9 млн грн перевищує вартість виробника (ТОВ НВП „Лисичанський гумово-технічний завод”).

Державним підприємством „Міжнародний аеропорт „Львів” Міністерства інфраструктури придбано мастильні матеріали та продукти харчування за цінами, вищими ніж передбачено тендерними (ціновими) пропозиціями та цінами, визначеними умовами укладених договорів, внаслідок чого зайво витрачено 2 млн гривень.

Приватним акціонерним товариством „Львівський локомотиворемонтний завод” Державної адміністрації залізничного транспорту Міністерства інфраструктури понесено зайвих витрат в сумі 1,3 млн грн внаслідок придбання кольорового прокату, заготовок зубчатих коліс і рідких продуктів нафтоперероблення без проведення тендерних процедур не у виробників та їх офіційних дилерів, а у посередників, та за цінами, вищими від цін виробників та їх дистриб’юторів. П’ять посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності. Матеріали ревізії передано до УМВС на Львівській залізниці.

Управлінням Пенсійного фонду України в Бродівському районі внаслідок оплати вартості робіт з будівництва приміщення за цінами вищими, ніж передбачено тендерними документами, зайво витрачено коштів у сумі 1,2 млн грн. Матеріали ревізії передано до Спеціального підрозділу по боротьбі з корупцією та організованою злочинністю УСБУ у Львівській області.

У межах прав і наданих державою повноважень Держфінінспекцією вжито відповідні заходи, в результаті яких у 2011 році забезпечено відшкодування і поновлення незаконних, нецільових витрат та недостач на суму 67,2 млн грн та додаткове надходження фінансових ресурсів до бюджетів, бюджетних установ, організацій і підприємств на загальну суму 21,1 млн гривень.

З метою вжиття відповідних заходів до порушників фінансової дисципліни до правоохоронних органів у 2011 році передано 239 ревізійних матеріалів.

За порушення фінансової дисципліни до адміністративної відповідальності притягнуто 1743 посадових осіб. Загальна сума накладених адміністративних стягнень склала 404,7 тис. грн, з урахуванням попередніх періодів фактично сплачено 334 тис. гривень.

За результатами проведених контрольних заходів застосовано фінансові санкції до порушників фінансово-бюджетної дисципліни: у 85 випадках призупинено бюджетних асигнувань, у 223 - зупинено операції з бюджетними коштами та 75 розпорядникам зменшено бюджетні призначення/асигнування на загальну суму 1,5 млн гривень.

До дисциплінарної та матеріальної відповідальності в звітному періоді притягнуто 492 посадові особи, з яких 5 - звільнено із займаних посад.

За результатами ревізій, якими виявлені порушення чинного законодавства, прийнято 684 постанови, рішення та накази.

 

Показники

 2010 рік

 2011 рік

4. Кількість кримінальних справ, порушених за матеріалами ревізій та перевірок

54

72

5. Передано ревізійних матеріалів на розгляд правоохоронним органам (кількість)

363

239

6.1. Притягнуто до адміністративної відповідальності  (ст. 164-2, 166-6 КУпАП) всього (осіб)

1771

1686

6.2. Притягнуто осіб до адміністративної відповідальності (ст. 164-12 КУпАП)

33

44

6.3. Притягнуто осіб до адміністративної відповідальності (ст. 164-14 КУпАП)

25

13

- загальна сума накладених адміністративних штрафів, тис. грн

386

404,7

7. Притягнуто до дисциплінарної, матеріальної відповідальності

460

492

в тому числі звільнено із займаних посад

10

5