6 серпня 2020 | A A A
В Державній аудиторській службі України діє телефон довіри (044) 425-80-30, також громадяни можуть звернутися до Державної установи «Урядовий контактний центр» за номером 1545 Держаудитслужба повідомляє, що з 19.04.2020 року починають діяти ЗМІНИ до Закону України «Про публічні закупівлі», за якими розширено перелік порушень та збільшено суми штрафів за такі порушення!
Пошук
«Серпень 2020»
ПнВтСрЧтПтСбНд
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
дата з:
по:
1

...
Головна  » Інформаційний каталог » Громадянам України » Звернення громадян» Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян протягом І кварталу 2013 року версія для друку
Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян протягом І кварталу 2013 року 22 травня 2013

На виконання доручення Прем'єр-міністра України М.Я.Азарова від 02.10.2012 № 39541/1/1-12 та п. 3 постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858 "Про затвердження Класифікатора звернень громадян" Державною фінансово інспекцією України підготовлено інформацію про стан роботи зі зверненнями громадян протягом І кварталу 2013 року, яку направлено до Кабінету Міністрів України, і у якій зазначено наступне.

Протягом І кварталу 2013 року Держфінінспекція України отримала 237 звернень, з яких 174 надійшло безпосередньо від громадян поштою, 44 – від органів влади, з яких 17 надійшло через Кабінет Міністрів України та 18 – від інших установ та організацій. З урахуванням колективних звернень до Держфінінспекції України звернулось 579 громадян.

Найпоширенішими питаннями, з якими звертаються громадяни є порушення при оплаті праці, порушення у використанні бюджетних коштів, зловживання посадових осіб органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, встановлення надбавок та виплата премій, обґрунтованість тарифів на житлово-комунальні послуги.

За результатами розгляду отриманих звернень громадян вирішено позитивно питання порушені у 15 зверненнях, надіслано на розгляд за належністю іншому органу влади, установі чи організації 125 звернень, надано 41 роз’яснення, 38 звернень повернуто заявникам без розгляду як такі, що не відповідають вимогам ст. ст. 5, 8 Закону України "Про звернення громадян" або визнані анонімними.

У випадках коли відповідно до вимог законодавства приймаються рішення щодо відмови громадянам у задоволенні порушених ними питань або звернення направляються за належністю до компетентного органу, заявникам надаються обґрунтовані роз’яснення.

Поряд з цим, факти щодо можливих порушень фінансового законодавства підконтрольними установами, зазначені у зверненнях, які не підлягали розгляду (визнані анонімними або повернуті заявникам відповідно до вимог зазначеного Закону), враховуються під час здійснення державного фінансового контролю.

Забезпечення кваліфікованого, неупередженого і своєчасного розгляду звернень громадян та оперативне вирішення, в межах наданих чинним законодавством повноважень, порушених у них питань, і надалі залишається пріоритетним напрямком роботи Держфінінспекції України та її територіальних органів.