15 грудня 2019 | A A A
В Державній аудиторській службі України діє телефон довіри (044) 485-17-85, також громадяни можуть звернутися до Державної установи «Урядовий контактний центр» за номером 1545
Пошук
«Грудень 2019»
ПнВтСрЧтПтСбНд
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
дата з:
по:
1

...
Головна  » Інформаційний каталог » Громадянам України » Звернення громадян» Інформація щодо стану розгляду звернень громадян Держфінінспекцією України протягом ІІ кварталу 2013 року версія для друку
Інформація щодо стану розгляду звернень громадян Держфінінспекцією України протягом ІІ кварталу 2013 року 17 липня 2013

На виконання доручення Прем'єр-міністра України М.Я.Азарова від 02.10.2012 № 39541/1/1-12 та п. 3 постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858 "Про затвердження Класифікатора звернень громадян" Державна фінансова інспекція України надає інформацію про стан роботи зі зверненнями громадян протягом IІ кварталу 2013 року за встановленими формами.

Протягом ІІ кварталу 2013 року Держфінінспекція України отримала 210 звернень, з яких 168 надійшло безпосередньо від громадян поштою, 29 – від органів влади, з яких 9 надійшло через Кабінет Міністрів України та 13 – від інших установ та організацій. З урахуванням колективних звернень до Держфінінспекції України звернулось 500 громадян.

Найпоширенішими питаннями, з якими звертаються громадяни залишаються порушення при оплаті праці, порушення у використанні бюджетних коштів, зловживання посадових осіб органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, встановлення надбавок та виплата премій, обґрунтованість тарифів на житлово-комунальні послуги.

За результатами розгляду отриманих звернень громадян вирішено позитивно питання порушені у 10 зверненнях, надіслано на розгляд за належністю іншому органу влади, установі чи організації 100 звернень, надано 31 роз’яснення, 32 звернень повернуто заявникам без розгляду як такі, що не відповідають вимогам ст. ст. 5, 8 Закону України "Про звернення громадян" або визнані анонімними.

У випадках коли відповідно до вимог законодавства приймаються рішення щодо відмови громадянам у задоволенні порушених ними питань або звернення направляються за належністю до компетентного органу, заявникам надаються обґрунтовані роз’яснення.

Поряд з цим, факти щодо можливих порушень фінансового законодавства підконтрольними установами, зазначені у зверненнях, які не підлягали розгляду (визнані анонімними або повернуті заявникам відповідно до вимог зазначеного Закону), враховуються під час здійснення державного фінансового контролю.

Забезпечення кваліфікованого, неупередженого і своєчасного розгляду звернень громадян та оперативне вирішення, в межах наданих чинним законодавством повноважень, порушених у них питань, і надалі залишається пріоритетним напрямком роботи Держфінінспекції України та її територіальних органів.